O Super Mario «εισβάλει» στην Κίνα και η μετοχή της Nintendo «απογειώνεται»

Ράλι που σε κάποια στιγμή άγγιξε και το +16%, πριν σταθεροποιηθεί στο +14% για την Nintendo, ύστερα από την ανακοίνωση συμφωνίας με την Tencent για την διάθεση του Nintendo Switch στην κινεζική αγορά. Μέχρι τώρα ο Ιαπωνικός τεχνολογικός κολοσσός δεν είχε άδεια να κυκλοφορεί τα προϊόντα της στην τοπική αγορά, όμως σήμερα οι ρυθμιστικές αρχές στη νότια κινεζική επαρχία Guangdong ενέκριναν το Nintendo Switch και το παιχνίδι ”Νέο Super Mario Bros. U Deluxe” το οποίο πια θα μπορεί να κυκλοφορήσει στην Κίνα.

Οι επενδυτές της εταιρείας εδώ και πολύ καιρό ζητούσαν από την Nintendo να μπει στην Κινεζική αγορά, η οποία αποτελεί την μεγαλύτερη αγορά ηλεκτρονικών παιχνιδιών στον κόσμο, και η συμφωνία με την Tencent είναι ένα ευπρόσδεκτο βήμα, σύμφωνα με τους αναλυτές.

Μπορεί η αρχική συμφωνία να είναι ενθαρρυντική, όμως αυτό δεν σημαίνει πως τα προβλήματα για την Nintendo σταματούν εδώ, καθώς η έγκριση που πήρε για την κυκλοφορία στην Κίνα αφορά ένα και μόνο παιχνίδι. Από εδώ και πέρα θα χρειαστεί διαφορετική άδεια για κάθε παιχνίδι που θα θελήσει να κυκλοφορήσει η εταιρεία στην τοπική αγορά και η κάθε έγκριση μπορεί να απαιτήσει αρκετό χρόνο, προκειμένου να εξασφαλιστεί πως τα παιχνίδια θα συμμορφώνονται με τους κανονισμούς περιεχομένου της χώρας. Αυτό είναι μια χρονοβόρα διαδικασία και θα χρειαστεί αρκετός χρόνος μέχρι η Nintendo να δημιουργήσει μια βιβλιοθήκη παιχνιδιών διαθέσιμη προς τους καταναλωτές.

Οι Κινέζοι καταναλωτές μέχρι στιγμής ασχολούνται μόνο με παιχνίδια σε pc και κινητά, καθώς η κινεζική κυβέρνηση είχε απαγορεύσει τις παιχνιδομηχανές, μια απαγόρευση η οποία άρθηκε το 2014. Sony και Microsoft δεν έχουν προλάβει να μπουν στην κινεζική αγορά ή δεν έχουν θελήσει να μπουν στην χρονοβόρα διαδικασία της αξιολόγησης των τίτλων τους, με αποτέλεσμα η Nintendo να έχει μπροστά της μια τεράστια ευκαιρία, τόσο λόγω της φύσης των τίτλων της όσο και της φορητότητας του Nintendo Switch. To χαρτοφυλάκιο παιχνιδιών της Nintendo είναι λιγότερο βίαιο από αυτό των Sony και Microsoft, κάτι που μπορεί να κάνει ευκολότερη την διαδικασία έγκρισης των τίτλων της, ενώ το γεγονός ότι το Switch εκτός από κονσόλα για την τηλεόραση μπορεί να γίνει φορητή συσκευή, ταιριάζει στις προτιμήσεις των Κινέζων καταναλωτών.

Η συνεργασία επίσης με την Tencent μπορεί αν ωφελήσει και τις δύο εταιρείες. Η Tencent ως η μεγαλύτερη εταιρεία παιχνιδιών της χώρας μπορεί να αποδειχτεί ισχυρός συνεργάτης για την Nintendo, μια στρατηγική συνεργασία η οποία έχει τεράστια θετική επίδραση στην επενδυτική ψυχολογία και συμπεριφορά. Ταυτόχρονα μέσω της Tencent, η Nintendo μπορεί να εισάγει τα παιχνίδια της για κινητά στην αγορά της Κίνας, ανοίγοντας ένα τεράστιο παράθυρο πωλήσεων και κερδών, δημιουργώντας ένα τομέα δραστηριοτήτων ο οποίος μπορεί να αποδειχτεί μεγαλύτερος από όλη την υπόλοιπη επιχειρηματική της δραστηριότητα.

Πηγή: emea.gr

Σχετικά Νέα