Ντάμιαν Κόουπ: Ισχυρές επιδόσεις για τον ΟΠΑΠ

Η συνεπής υλοποίηση του Οράματος 2020 και η συνεχιζόμενη αναπτυξιακή δυναμική έπαιξαν καθοριστικό ρόλο στις ισχυρές επιδόσεις που κατέγραψε ο ΟΠΑΠ στο πρώτο εξάμηνο του 2019, όπως ανέφερε ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας, Damian Cope, στους αναλυτές, κατά την τηλεδιάσκεψη για την παρουσίαση των οικονομικών αποτελεσμάτων του εξαμήνου.
Στο πρώτο εξάμηνο του 2019, τα καθαρά έσοδα προ εισφορών (GGR) του ΟΠΑΠ αυξήθηκαν κατά 5,7% σε ετήσια βάση, φτάνοντας τα 779,6 εκατ. ευρώ.
Επιπλέον, τα κέρδη προ τόκων, φόρων και αποσβέσεων (EBITDA) του εξαμήνου διαμορφώθηκαν στα 198,7 εκατ. ευρώ, ενισχυμένα κατά 26,2% σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο, ενώ τα καθαρά κέρδη αυξήθηκαν κατά 39,0%, φτάνοντας στα 91,8 εκατ. ευρώ.
«Τα αποτελέσματα του πρώτου εξαμήνου συμπίπτουν χρονικά με τη συμπλήρωση τριών χρόνων από την πρώτη παρουσίαση του Οράματος 2020, που προβλέπει την καθιέρωση του ΟΠΑΠ ως εταιρεία ψυχαγωγίας και τυχερών παιγνίων παγκόσμιου επιπέδου.
Η υλοποίηση του Οράματος, μέσω σημαντικών πρωτοβουλιών και επενδύσεων, οδηγεί τόσο στην εξέλιξη του ΟΠΑΠ, όσο και σε ισχυρές οικονομικές επιδόσεις.
Στη βάση αυτή, είμαστε αισιόδοξοι ότι θα υλοποιήσουμε με επιτυχία τους στόχους μας για το σύνολο του έτους», σχολίασε ο κύριος Κόουπ.

Τα VLTs συμβάλλουν δυναμικά στην ανάπτυξη του ΟΠΑΠ  

Η δραστηριότητα των παιγνιομηχανημάτων (VLTs) συνέχισε την ανοδική της πορεία και στο πρώτο εξάμηνο του 2019, με τα καθαρά έσοδα προ εισφορών (GGR) να διαμορφώνονται στα 139,9 εκατ. έναντι 89,4 εκατ. κατά την αντίστοιχη περίοδο του 2018.
Σήμερα, περίπου 20.300 VLTs έχουν εγκατασταθεί και βρίσκονται σε λειτουργία συνολικά.
Πέρα από τα παραπάνω, ο κύριος Damian Cope σχολίασε ότι οι πελάτες και οι συνεργάτες του ΟΠΑΠ έχουν ανταποκριθεί θερμά στο τζακ ποτ που εισήχθη στο δίκτυο των παιγνιομηχανημάτων στο δεύτερο τρίμηνο του 2019, με την εταιρεία να συνεχίζει τις πρωτοβουλίες της για την εισαγωγή νεών παιχνιδιών κατά το προσεχές διάστημα.

Η εξέλιξη του δικτύου καταστημάτων ΟΠΑΠ προχωρά με εντατικούς ρυθμούς

Περισσότερα από 300 νέα ή ανακαινισμένα καταστήματα ΟΠΑΠ είχαν ανοίξει έως τα τέλη του πρώτου εξαμήνου. Όπως σχολίασε ο κύριος Κόουπ, τα τελευταία τρία χρόνια, ο ΟΠΑΠ έχει καταφέρει να ανανεώσει ή να αναβαθμίσει περισσότερο από το ένα τρίτο του δικτύου καταστημάτων του σε όλη την Ελλάδα.
Επιπλέον, στο πρώτο εξάμηνο του 2019, η μέση προμήθεια των πρακτόρων του ΟΠΑΠ αυξήθηκε κατά 2% σε ετήσια βάση.
Στο πλαίσιο αυτό, το πρόγραμμα Retail Excellence 2020 θα συνεχιστεί δυναμικά τους επόμενους μήνες, με στόχο να καταστήσει τα καταστήματα ΟΠΑΠ ελκυστικούς προορισμούς διασκέδασης, μέσω της αξιοποίησης ψηφιακών τεχνολογιών, νέων προϊόντων και υπηρεσιών για τους συνεργάτες της εταιρείας.

Ενισχυμένος ο αθλητικός στοιχηματισμός και οι online δραστηριότητες

Η δραστηριότητα αθλητικού στοιχηματισμού του ΟΠΑΠ συνέχισε τη θετική της πορεία, παρά την απουσία σημαντικών αθλητικών γεγονότων κατά τη θερινή περίοδο.
Όπως τόνισε ο κύριος Κόουπ, η εξέλιξη αυτή οφείλεται στη σημαντική βελτίωση του στοιχηματικού προϊόντος και ιδιαίτερα στην ενίσχυση των προϊόντων στοιχηματισμού κατά τη διάρκεια των αγώνων (live) και στην αυξανόμενη διείσδυση των συσκευών αυτόματης εξυπηρέτησης στοιχηματισμού (SSBTs).
Όσον αφορά στη διαδικτυακή αγορά, η διάθεση του Τζόκερ Online έχει συμβάλλει στην ενίσχυση της online πελατειακής βάσης του ΟΠΑΠ. Τέλος, όπως σημείωσε ο κύριος Κόουπ, ο ΟΠΑΠ συνεχίζει να αναπτύσσει τη διπλή στρατηγική του για την online αγορά, εστιάζοντας τόσο στην ανάπτυξη της δικής του δραστηριότητας (ΟΠΑΠ online), όσο και στην επένδυση στο Stoiximan Group.

Ακολουθήστε το The Indicator στο Google news

Σχετικά Νέα