

“Η κυβέρνησης της ΝΔ δαπάνησε εκατομμύρια ευρώ για την καμπάνια Μένουμε Σπίτι και Μένουμε Ασφαλείς, νομοθέτησε δυνατότητα απευθείας αναθέσεων στη Marketing Greece χωρίς όριο στο οικονομικό αντάλλαγμα, δεν φρόντισε όμως για το στοιχειώδες: να δημιουργήσει μια ειδική ιστοσελίδα που να απευθύνεται στους πολίτες του εξωτερικού η οποία να επικαιροποιείται διαρκώς με περιεχόμενο για τις πύλες εισόδου της χώρας ειδικά σε αυτήν την μεταβατική περίοδο!”.
Αυτό αναφέρει η Τομεάρχης Τουρισμού της ΚΟ του ΣΥΡΙΖΑ και Βουλευτή Α’ Θεσσαλονίκης Κ. Νοτοπούλου σε ανακοίνωσή της και προσθέτει:
“Από που θα ενημερωθούν οι ταξιδιώτες; Κατακερματισμένη, ανεπίκαιρη και εν τέλει παραπλανητική η ενημέρωση αφού ακόμη και η «εμβληματική» πρωτοβουλία της ψηφιακής εφαρμογής την οποία ανακοίνωσαν από την Σαντορίνη έχει να ενημερωθεί από τις 8 Ιουνίου!
Τα χερσαία σύνορα της χώρας άνοιξαν σήμερα, όμως οι ταξιδιώτες δεν γνωρίζουν από που μπορούν να ενημερωθούν με αποτέλεσμα δεκάδες πολίτες που ξεκίνησαν από την Ρουμανία για να επισκεφθούν την Ελλάδα να έχουν εγκλωβιστεί στα σύνορα με την Β. Μακεδονία.
Η έλλειψη σωστής προετοιμασίας πληγώνει την εικόνα του ελληνικού Τουρισμού. Το Υπουργείο Τουρισμού είναι ο ορισμός του μπάχαλου”.
Σχετικά Νέα
Κ.Τσουκαλάς: Χρειάζονται λύσεις στο στεγαστικό πρόβλημα όπως η έκπτωση του ενοικίου από το φορολογητέο εισόδημα
Την εκτίμηση ότι οι Έλληνες πολίτες πέρασαν το πιο ακριβό Πάσχα, κάτι το οποίο.
Όλγα Κεφαλογιάννη: Ουσιαστικό βήμα προς τη βιώσιμη τουριστική ανάπτυξη ο συνεδριακός τουρισμός
Το νεόδμητο συνεδριακό κέντρο του Theartemis Palace Hotel στο Ρέθυμνο επισκέφθηκε πρόσφατα η υπουργός.
Σ.Παπασταύρου: Έρχονται άμεσα επιδοτήσεις για ΜμΕ
Τις προσεχείς πρωτοβουλίες του Υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας τόσο σε ενεργειακά όσο και χωροταξικά.
Θ.Κοντογεώργης: Επιδιώκουμε η ανάπτυξη να επιστρέφει στην κοινωνία με παρεμβάσεις μόνιμου χαρακτήρα
Τα ζητήματα της οικονομίας – ελληνικής και διεθνούς – ήταν το βασικό θέμα συζήτησης.