Νίκος Ξυδάς (Humble): Τα social media αποτελούν ισχυρό εργαλείο διαφήμισης και ανάπτυξης

Για τη δυναμική των social media στον τομέα της διαφήμισης, αλλά και για τον τρόπο της διαχείρισης κάθε πλατφόρμας, ώστε να επιτευχθεί το μέγιστο αποτέλεσμα, μίλησε μεταξύ άλλων, ο Founder της διαφημιστικής εταιρείας Humble, Νίκος Ξυδάς.

Ειδικότερα, μιλώντας το βράδυ της Τρίτης στην εκπομπή «Λόγος & Αντίλογος» στον τηλεοπτικό σταθμό του ΑΡΤ και την δημοσιογράφο Ελευθερία Κοσμοπούλου, o κ. Ξυδάς, εξήγησε πως ζούμε σε μια εποχή όπου τα social media φέρνουν μια ευκαιρία που δεν υπήρχε ποτέ στην ιστορία της ανθρωπότητας. Ειδικότερα, όπως τόνισε μπορεί η κάθε επιχείρηση, αλλά και ο κάθε άνθρωπος ξεχωριστά να αναπτυχθεί, να προβληθεί και να επεκταθεί, χωρίς καθόλου χρήματα ή με λίγα χρήματα, γεγονός που διευκολύνει πλέον την μαζική, αλλά και γρήγορη διαφήμιση.

Όπως επεσήμανε ωστόσο ο κ. Ξυδάς χρειάζεται μεγάλη προσοχή και στο περιεχόμενο που κανείς δημιουργεί, αναλόγως και στην πλατφόρμα που απευθύνεται, καθώς θα πρέπει να το προσαρμόζει και ανάλογα ώστε να επιτύχει το μέγιστο δυνατό αποτέλεσμα.

 

Ακολουθήστε το The Indicator στο Google news

Σχετικά Νέα