Nielsen: Πώς επιδρά ο Covid-19 στις καταναλωτικές συνήθειες των Ελλήνων

8 στους 10 Έλληνες ανησυχούν πολύ για την οικογένεια τους λόγω της εξάπλωσης του ιού COVID-19, σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας που διεξήγαγε η Nielsen στην Ελλάδα από τις 13 Μαρτίου μέχρι και τις 17 Μαρτίου σε 1.000 άτομα άνω των 18 ετών.

Η πλειοψηφία των Ελλήνων (73%) θεωρεί ότι η εξάπλωση του ιού θα σταματήσει τους επόμενους 2-3 μήνες στην Ελλάδα, ενώ εκτιμούν ότι στην Ευρώπη η εξάπλωση δεν θα περιοριστεί το ίδιο σύντομα και θα σταματήσει σε περισσότερο από 4 μήνες έως και 1 χρόνο.

Από τα ευρήματα προκύπτει ότι οι Έλληνες λαμβάνουν διαρκή ενημέρωση για την κατάσταση της χώρας από πολλές και διαφορετικές πηγές, κυρίως από τις Ειδήσεις στην Τηλεόραση (82%), τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης (68%), καθώς και τις τοπικές Ηλεκτρονικές Εφημερίδες (45%).

Σχετικά με την υγιεινή και τα μέτρα αυτοπροστασίας, 8 στους 10 Έλληνες δηλώνουν ότι πλένουν πιο συχνά τα χέρια τους, σε σχέση με το παρελθόν, ενώ το 36% δηλώνει ότι χρησιμοποιεί ισχυρότερα απορρυπαντικά / καθαριστικά για το σπίτι.

Η έρευνα είναι συνδρομητική και διεξάγεται από την Nielsen σε πάνω από 50 χώρες στον κόσμο καταγράφοντας την επίδραση του COVID 19 στη συμπεριφορά των ανθρώπων, τόσο αναφορικά με τις αγοραστικές και καταναλωτικές συνήθειες όσο και με τον τρόπο ζωής σε 20 διαφορετικούς πυλώνες δραστηριοτήτων, όπως για παράδειγμα η μαγειρική στο σπίτι, η γυμναστική, η εργασία από το σπίτι, τα ταξίδια εσωτερικού κ.ά.)

Ακολουθήστε το The Indicator στο Google news

Σχετικά Νέα