Η αγορά του οργανωμένου λιανεμπορίου κινήθηκε θετικά σε αξία, στο +5,5% κατά το πρώτο πεντάμηνο του 2019 (στοιχεία YTD έως 02 Ιουνίου 2019), σε σύγκριση με την αντίστοιχη περυσινή χρονική περίοδο, ενώ τα FMCGs στο σύνολό τους παρουσιάζουν πιο μετριοπαθή τάση, στο +3,8%, σύμφωνα με τα στοιχεία της Nielsen.
Τα Φρέσκα και επί ζυγίω προϊόντα εμφανίζουν την πιο θετική, διψήφια τάση στο +10,5%, ενώ το σύνολο των κατηγοριών Bazaar (ένδυση, ηλεκτρικές συσκευές, βιβλία, εργαλεία, είδη κήπου, είδη αυτοκινήτου, οικιακός εξοπλισμός κλπ) επίσης αναπτύσσονται κατά +5,9%.
Όσον αφορά στις επιμέρους κατηγορίες των ταχυκίνητων καταναλωτικών προϊόντων, τα Τρόφιμα & Ποτά αναπτύσσονται κατά +4,5%, ενώ οι κατηγορίες που αφορούν στα Προϊόντα Προσωπικής Περιποίησης, καθώς και τα Προϊόντα Οικιακής Χρήσης παρουσιάζουν αύξηση στις πωλήσεις τους σε αξία σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2018 κατά +1,1% & +1,8% αντίστοιχα.
Σχετικά Νέα
-
ΑΑΔΕ: Έναρξη λειτουργίας νέων υπηρεσιών σε Αττική και Θεσσαλονίκη
Με αποφάσεις του Διοικητή της ΑΑΔΕ, Γιώργου Πιτσιλή, καθορίζεται η έναρξη λειτουργίας των Κέντρων.
-
ΤτΕ: Μειώθηκαν 1 δισ. ευρώ οι καταθέσεις τον Φεβρουάριο
Oι καταθέσεις του ιδιωτικού τομέα μειώθηκαν κατά 1.068 εκατ. ευρώ, τον Φεβρουάριο του 2024,.
-
ΔΥΠΑ: Μέχρι 5 Απριλίου οι αιτήσεις για το «Πρόγραμμα απασχόλησης με έμφαση στην πράσινη οικονομία και τις γυναίκες»
Την Παρασκευή 5 Απριλίου, λήγει η προθεσμία υποβολής αιτήσεων χρηματοδότησης για το «Πρόγραμμα επιχορήγησης.
-
Τι δείχνει έρευνα του ΙΕΛΚΑ για την πορεία των τιμών στα σούπερ μάρκετ τον Φεβρουάριο
Στο πλαίσιο στοχευμένης έρευνας του Ινστιτούτου Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών (ΙΕΛΚΑ) αποκλειστικά στο κανάλι.