

Αυξημένες πωλήσεις σε αξία κατέγραψε το οργανωμένο λιανεμπόριο την εβδομάδα πριν το Πάσχα με βάση τα στοιχεία της Nielsen.
Συγκεκριμένα, οι συνολικές πωλήσεις σε αξία, που πραγματοποιήθηκαν από την αγορά του οργανωμένου λιανεμπορίου την εβδομάδα πριν το Πάσχα (22-28 Απριλίου 2019) παρουσίασαν θετική τάση στο +8,8%, σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή (9-15 Απριλίου 2018).
Σημειώνεται ότι στην αγορά του οργανωμένου λιανεμπορίου περιλαμβάνονται καταστήματα τροφίμων άνω των 100 τ.μ., Ηπειρωτική Ελλάδα & Κρήτη, εξαιρούμενων των Νησιών.
Τα φρέσκα/χύμα προϊόντα εμφάνισαν διψήφιο ρυθμό ανάπτυξης στο +12,2%, ενώ τα ταχυκίνητα καταναλωτικά προϊόντα στο σύνολό τους κινήθηκαν επίσης θετικά με ποσοστό 7%
Σύμφωνα με την Nielsen, οι πωλήσεις του λιανεμπορίου και την εβδομάδα μετά το Πάσχα, σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή, παρουσιάζουν θετική τάση στο +4%, παρ’ όλο που η φετινή εβδομάδα είχε μια λιγότερη εργάσιμη ημέρα, λόγω Πρωτομαγιάς.
Γενικά, με βάση και τα τελευταία διαθέσιμα στοιχεία της Nielsen, η αγορά φαίνεται να κινείται αρκετά θετικά από την αρχή της χρονιάς ως και τις 5 Μαΐου 2019, στο +6%, με την κατηγορία των τροφίμων & ποτών να παρουσιάζει την πιο θετική τάση μεταξύ των FMCGs, στο +5,1%.
Σχετικά Νέα
«Καθ’ οδόν» 2 νομοσχέδια για την αξιοποίηση των ακινήτων του Δημοσίου – Τι αλλάζει σε σχολάζουσες κληρονομιές, και δωρεές
Η άρση των γραφειοκρατικών εμποδίων και η απλοποίηση των διαδικασιών για την αποτελεσματική αξιοποίηση.
e- ΕΦΚΑ και ΔΥΠΑ: Ποιοι πάνε από αύριο στα ΑΤΜ – Αναλυτικά οι πληρωμές έως τις 25 Απριλίου
Μια σειρά από παροχές και επιδόματα θα πληρώσουν από αύριο, Τρίτη του Πάσχα, 22.
Πότε θα φτάσει ο ασφαλιστικός μας βίος στην οθόνη του κινητού
Προσωποποιημένη πληροφορία, στην οθόνη του υπολογιστή ή ακόμη και στο κινητό, θα μπορούν να.
Τουρισμός: Πάνω οι αφίξεις αλλά στάσιμα τα έσοδα
Με την τουριστική σεζόν να έχει ήδη ξεκινήσει και την εικόνα των κρατήσεων να.