

H Nestlé και η Carrefour προχωρούν σε συνεργασία, με στόχο να προσφέρουν στους καταναλωτές τη δυνατότητα της ιχνηλασιμότητας στα προϊόντα του πολυεθνικού ομίλου.
Μέσω της πλατφόρμας blockchain, οι καταναλωτές θα έχουν στη διάθεσή τους όλες τις απαραίτητες πληροφορίες για τον πουρέ πατάτας Mousline της Nestlé. Χρησιμοποιώντας τα κινητά τους τηλέφωνα θα σκανάρουν τον κωδικό QR στη συσκευασία του προϊόντος και θα συνδέονται με μια ασφαλή πλατφόρμα, που θα τους δίνει πρόσβαση σε όλες τις λεπτομέρειες που αφορούν την αλυσίδα παραγωγής. Επιπλέον,
θα έχουν στη διάθεσή τους πληροφορίες για την ποικιλία του, τις ημερομηνίες και τον τόπο παρασκευής του, τον ποιοτικό έλεγχο καθώς και τον τόπο και την ημερομηνία αποθήκευσης πριν το προϊόν τοποθετηθεί στο ράφι. Η πλατφόρμα έχει αναπτυχθεί από την IBM και ονομάζεται Food Trust.
Σχετικά Νέα
Η Aegean επιλέγει την IBM για την παροχή καινοτόμων εμπειριών στους πελάτες της
Η IBM ανακοίνωσε σήμερα την σύναψη συμφωνίας με την AEGEAN -τη μεγαλύτερη ελληνική αεροπορική.
Ελλάκτωρ: Προσφορές άνω των 1 δισ. ευρώ για το ευρωομόλογο
Περίπου 1,5 φορά κάλυψη παρουσιάζει αυτή τη στιγμή το ευρωομόλογο της ΕΛΛΑΚΤΩΡ, ΕΛΛΑΚΤΩΡ-1,65% καθώς.
Έσοδα 1,15 δισ. ευρώ από Airbnb και HomeAway σε 12 μήνες
Σε 1,15 δισ. ευρώ έφθασαν τα συνολικά έσοδα από τις μισθώσεις καταλυμάτων στην Ελλάδα.
Η Εθνική Τράπεζα στην ψηφιακή εποχή – Νέες πρωτοποριακές υπηρεσίες
Αξιοποιώντας την ψηφιακή τεχνολογία, η Εθνική Τράπεζα ανακοινώνει σήμερα μια σειρά από νέες ανταγωνιστικές υπηρεσίες, οι.