

Πολιτική αντιπαράθεση πυροδοτούν οι κυβερνητικές εξαγγελίες για το νέο ΌΣΕ και η διαβίβαση νέας δικογραφίας στην βουλή για τα Τέμπη και την διερεύνηση τυχόν ποινικών ευθυνών για τον Κώστα Καραμανλή και τον Χρήστο Σπίρτζη.
Η κυβέρνησή δεν θα σταθεί εμπόδιο στην δικαιοσύνη υπογραμμίζει ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Παύλος Μαρινάκης: «να έρθει να την δούμε να την αξιολογήσουμε, την περιγράφετε και να είστε σίγουροι ότι δεν πρόκειται να κρύψουμε τα λόγια μας. Αυτό που συνέβη με τον Τριαντόπουλο για μένα είναι οδηγός συνολικά».
Τα κόμματα αναμένουν την δικογραφία στην Βουλή για να τοποθετηθούν. Στο μεταξύ το ΠΑΣΟΚ καταθέτει το δικό του σχέδιο για τον σιδηρόδρομο με στόχο την ασφάλεια-αξιοπιστία-ανταγωνιστικότητα, προτείνει: «Διοικητική αναδιάρθρωση με συγκρότηση Εθνικού Συμβούλιου Σιδηροδρομικών Μεταφορών. Ο Πρόεδρος και τα μέλη επιλέγονται αξιοκρατικά, με βάση επιστημονικά κριτήρια.
Μόνιμο άρτια εκπαιδευμένο προσωπικό. Αξιολόγηση του Υφιστάμενου και άμεσα μέτρα για την ασφάλεια με ολοκλήρωση σηματοδότησης & τηλεδιοίκησης, κατασκευή υποδομών, συστήματα βιντεοεπιτήρησης και ανανέωση με σύγχρονους συρμούς».
Ο Δημήτρης Μπιάγκης, γραμματέας της Κ.Ο. του ΠΑΣΟΚ, δήλωσε στο ΕΡΤΝews και την εκπομπή News Room: «Σε κάθε περίπτωση εμείς λέμε οι πολίτικοι να αντιμετωπίζονται όπως όλοι οι πολίτες».
Ο ΣΥΡΙΖΑ υποστηρίζει ότι η κυβέρνηση θα επιχειρήσει να χειριστεί με όρους συγκάλυψης όπως στην περίπτωση Τριαντόπουλου την νέα δικογραφία ενώ χαρακτηρίζει ως υποκρισία, έξι χρόνια μετά ο Πρωθυπουργός να εξαγγέλλει αλλαγές στο σιδηρόδρομο.
Ο Γιώργος Καραμέρος, εκπρόσωπος Τύπου του ΣΥΡΙΖΑ αναφέρει στο Χ: «Η κυβέρνηση του και οι κακές πρακτικές της είναι το ίδιο το πρόβλημα. Όλα στο φως με σεβασμό στο νόμο και στο Σύνταγμα».
Ο “νέος ΟΣΕ”, είναι φτιαγμένος από τα ίδια υλικά που οδήγησαν στο έγκλημα των Τεμπών σχολιάζει το ΚΚΕ: «”Απάντηση στο συλλογικό πένθος”, όπως χαρακτήρισε ο πρωθυπουργός τη δίκαιη οργή του λαού, δεν είναι η συνέχιση του ίδιου δρόμου, αλλά να φτάσει αυτός ο αγώνας μέχρι τέλους, για την απόδοση όλων των ποινικών και πολιτικών ευθυνών».
Ο πρόεδρος της Ελληνικής Λύσης, Κυριάκος Βελόπουλος επισημαίνει πως: «Όλοι να οδηγηθούν στην δικαιοσύνη».
Από την πλευρά του ο Αλέξης Χαρίτσης, πρόεδρος της Νέας Αριστεράς, αναφέρει: «Ο κ. Μητσοτάκης ομολογεί ότι ο σιδηρόδρομος δεν ήταν ασφαλής και 26 ολόκληρους μήνες μετά το έγκλημα στα Τέμπη εξακολουθεί να μην είναι ασφαλής».
Η πρόεδρος της Πλεύσης Ελευθερίας, Ζωή Κωνσταντοπούλου: «τα κόμματα αντιπολίτευσης κ αρχηγοί να συνεννοηθούν κ καταθέσουν πρόταση για σύσταση και λειτουργία προανακριτικής».
Κοινοβουλευτικά όλες οι διαδικασίες θα κινηθούν όταν φτάσει στην Βουλή η δικογραφία από το υπουργείο Δικαιοσύνης.
Ρεπορτάζ: Λίνα Μπεθάνη
Σχετικά Νέα
Τέμπη: Εν αναμονή αποφάσεων για Προανακριτική Επιτροπή – Στη Βουλή η δικογραφία για Καραμανλή και Σπίρτζη, από Τετάρτη στη διάθεση των βουλευτών
Στη Βουλή διαβιβάστηκε από τον Άρειο Πάγο δικογραφία του εφέτη ανακριτή Λάρισας Σωτήρη Μπακαΐμη.
Β. Σπανάκης: «Ο νέος Κώδικας της Αυτοδιοίκησης είναι ο νέος, σύγχρονος δρόμος των Δήμων και των Περιφερειών»
Στην στρατηγική σημασία και τα ευεργετήματα του νέου Ενιαίου Κώδικα Αυτοδιοίκησης αναφέρθηκε ο Υφυπουργός.
Σύσκεψη στο ΥΠΕΝ για το μπλακάουτ στην Ιβηρική χερσόνησο
Σύσκεψη ενημερωτικού χαρακτήρα με αφορμή το μπλοκ άουτ στην Ιβηρική χερσόνησο – τα αίτια.
ΠΑΣΟΚ: Η κυβέρνηση οφείλει να λάβει υπόψη την τεκμηριωμένη πρότασή μας για τον σιδηρόδρομο
«Μόλις πριν από δύο μήνες, στις 2 Μαρτίου, ο Πρωθυπουργός κ. Κυριάκος Μητσοτάκης ανέφερε.