

Την ανάπτυξη των καταστημάτων της στο εξωτερικό συνεχίζει η Coco-Mat, πιστή στη στρατηγική εξωστρέφειας που ακολουθεί.
Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση στόχος της εταιρείας από την ίδρυση της το 1989 έως σήμερα, είναι να προσφέρει υψηλής ποιότητας ύπνο από φυσικά υλικά σε όσο το δυνατόν περισσότερους ανθρώπους παγκοσμίως. Έτσι, επιδιώκει να έχει φυσική παρουσία σε όλες τις μεγάλες πόλεις του κόσμου, εξυπηρετώντας άμεσα τους πελάτες και λειτουργώντας ως ο καλύτερος πρεσβευτής των ελληνικών αξιών στο εξωτερικό.
Ένα νέο κατάστημα COCO-MAT, ανοίγει τις πόρτες του στο Τόκυο στις 17 Ιουνίου, ανεβάζοντας έτσι τον αριθμό των καταστημάτων της ελληνικής πολυεθνικής στα 106 παγκοσμίως.
Σχετικά Νέα
Μεικτά πρόσημα στις ασιατικές αγορές
Σε μεικτό έδαφος ολοκληρώνουν τις συναλλαγές της Δευτέρας τα ασιατικά χρηματιστήρια, καθώς η κεντρική.
Ο όμιλος Volkswagen μιλά για πιθανή μετεγκατάσταση μέρους της παραγωγής της Audi στις ΗΠΑ
Ο όμιλος Volkswagen θα μπορούσε να μετεγκαταστήσει μέρος της παραγωγής της μάρκας Audi στις.
Στο σφυρί 4άστερο ξενοδοχείο στο Γύθειο
Το πολυτελές ξενοδοχείο του Γυθείου “Las Hotel & Spa”, αναμένεται να βγει σύντομα στο.
ΗΠΑ: Επιβάλλουν τέλη για τα κινεζικής κατασκευής πλοία στα αμερικανικά λιμάνια
Οι ΗΠΑ αποκάλυψαν πως σχεδιάζουν να επιβάλουν λιμενικά τέλη στα κινεζικά πλοία σε μια.