Την ανάπτυξη των καταστημάτων της στο εξωτερικό συνεχίζει η Coco-Mat, πιστή στη στρατηγική εξωστρέφειας που ακολουθεί.
Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση στόχος της εταιρείας από την ίδρυση της το 1989 έως σήμερα, είναι να προσφέρει υψηλής ποιότητας ύπνο από φυσικά υλικά σε όσο το δυνατόν περισσότερους ανθρώπους παγκοσμίως. Έτσι, επιδιώκει να έχει φυσική παρουσία σε όλες τις μεγάλες πόλεις του κόσμου, εξυπηρετώντας άμεσα τους πελάτες και λειτουργώντας ως ο καλύτερος πρεσβευτής των ελληνικών αξιών στο εξωτερικό.
Ένα νέο κατάστημα COCO-MAT, ανοίγει τις πόρτες του στο Τόκυο στις 17 Ιουνίου, ανεβάζοντας έτσι τον αριθμό των καταστημάτων της ελληνικής πολυεθνικής στα 106 παγκοσμίως.
Σχετικά Νέα
-
Η απόφαση Μακρόν για πρόωρες εκλογές οδήγησε τις γαλλικές αγορές στη χειρότερη εβδομάδα τους
Οι επενδυτές αποδοκίμασαν την απόφαση του Γάλλου Προέδρου Εμανουέλ Μακρόν να προκηρύξει πρόωρες εκλογές.
-
Wall Street: Aπώλειες με φόντο ευρωαγορές και καταναλωτικό κλίμα
Πτωτικά κινούνται οι βασικοί δείκτες του χρηματιστηρίου της Νέας Υόρκης, την Παρασκευή, καθώς το.
-
Πετρέλαιο: Εβδομαδιαία κέρδη σχεδόν 4% παρά τις σημερινές απώλειες
Το αμερικανικό αργό “έσπασε” το σερί απωλειών τριών εβδομάδων την Παρασκευή, καθώς οι αναλυτές.
-
Κέρδη για τον χρυσό εν μέσω αισιοδοξίας για μείωση των επιτοκίων από τη Fed
Ανοδικά κινήθηκε την Παρασκευή ο χρυσός, με πρώτη εβδομαδιαία άνοδο σε διάστημα τεσσάρων εβδομάδων,.