

Την ανάπτυξη των καταστημάτων της στο εξωτερικό συνεχίζει η Coco-Mat, πιστή στη στρατηγική εξωστρέφειας που ακολουθεί.
Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση στόχος της εταιρείας από την ίδρυση της το 1989 έως σήμερα, είναι να προσφέρει υψηλής ποιότητας ύπνο από φυσικά υλικά σε όσο το δυνατόν περισσότερους ανθρώπους παγκοσμίως. Έτσι, επιδιώκει να έχει φυσική παρουσία σε όλες τις μεγάλες πόλεις του κόσμου, εξυπηρετώντας άμεσα τους πελάτες και λειτουργώντας ως ο καλύτερος πρεσβευτής των ελληνικών αξιών στο εξωτερικό.
Ένα νέο κατάστημα COCO-MAT, ανοίγει τις πόρτες του στο Τόκυο στις 17 Ιουνίου, ανεβάζοντας έτσι τον αριθμό των καταστημάτων της ελληνικής πολυεθνικής στα 106 παγκοσμίως.
Σχετικά Νέα
Ανέκαμψε ο χρυσός μετά την κατρακύλα της Δευτέρας
Ενισχύθηκαν την Τρίτη οι τιμές του χρυσού, με τους επενδυτές να επιστρέφουν στο πολύτιμο.
Το στοίχημα των επενδυτών στη Wall Street μετά το deal ΗΠΑ – Κίνας
Με ένα… ξέφρενο πάρτι υποδέχθηκαν οι παγκόσμιες αγορές το νέο μορατόριουμ 90 ημερών στους.
Με θετικό πρόσημο οι ευρωαγορές για τέταρτη μέρα σερί
Σε θετικό έδαφος τερμάτισαν οι ευρωαγορές, στην πλειοψηφία τους, διατηρώντας το κλίμα αισιοδοξίας μετά.
Τσάνταλης: Μαζικό σφυρί για την ιστορική οινοποιία
Ένα μαζικό σφυρί εις βάρος της ιστορικής οινοποιίας Τσάνταλη αναρτήθηκε σήμερα στην πλατφόρμα των.