![](https://indicator.gr/wordpress/wp-content/uploads/2020/06/coco-mat-70.jpg)
![](https://indicator.gr/wordpress/wp-content/uploads/2020/06/coco-mat-70.jpg)
Την ανάπτυξη των καταστημάτων της στο εξωτερικό συνεχίζει η Coco-Mat, πιστή στη στρατηγική εξωστρέφειας που ακολουθεί.
Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση στόχος της εταιρείας από την ίδρυση της το 1989 έως σήμερα, είναι να προσφέρει υψηλής ποιότητας ύπνο από φυσικά υλικά σε όσο το δυνατόν περισσότερους ανθρώπους παγκοσμίως. Έτσι, επιδιώκει να έχει φυσική παρουσία σε όλες τις μεγάλες πόλεις του κόσμου, εξυπηρετώντας άμεσα τους πελάτες και λειτουργώντας ως ο καλύτερος πρεσβευτής των ελληνικών αξιών στο εξωτερικό.
Ένα νέο κατάστημα COCO-MAT, ανοίγει τις πόρτες του στο Τόκυο στις 17 Ιουνίου, ανεβάζοντας έτσι τον αριθμό των καταστημάτων της ελληνικής πολυεθνικής στα 106 παγκοσμίως.
Σχετικά Νέα
To βλέμμα της Wall Street στο ντιμπέιτ του Μπάιντεν με τον Τραμπ
Η κούρσα των κολοσσών του κλάδου της τεχνολογίας στη Wall Street μπορεί να χρειαστεί.
Υποχώρησε το πετρέλαιο με φόντο τα αδύναμα στοιχεία για την καταναλωτική εμπιστοσύνη
Υποχώρησαν την Τρίτη οι τιμές του πετρελαίου καθώς τα αδύναμα στοιχεία που είδαν σήμερα.
Υποχώρησε ο χρυσός
Υποχώρησαν οι τιμές του χρυσού την Τρίτη καθώς η άνοδος του δολαρίου και η.
Γκ. Χαρδούβελης: Διαρκής η στήριξη της κοινωνίας και των δανειοληπτών εκ μέρους των τραπεζών
Ανοικτή ετήσια τακτική γενική συνέλευση πραγματοποίησε σήμερα η Ελληνική Ένωση Τραπεζών (ΕΕΤ). Στη συνέλευση,.