Το νέο “εργαλείο” που προστίθεται στο LinkedIn ονομάζεται Events και επιτρέπει στους χρήστες -προς το παρόν δωρεάν- να οργανώσουν μια εκδήλωση στον “πραγματικό κόσμο”, να την ανακοινώσουν και να προσκαλέσουν όποιον επιθυμούν μέσα από την πλατφόρμα.
Η νέα επιλογή, η οποία θα εμφανιστεί στο μενού τόσο του website όσο και της εφαρμογής του LinkedIn, θα κυκλοφορήσει πρώτα σε αγγλόφωνες χώρες, ξεκινώντας από τις 17 Οκτωβρίου και σύντομα θα επεκταθεί σε μη αγγλόφωνες αγορές.
Ο Ajay Datta, επικεφαλής παραγωγής στο LinkedIn Ινδίας (όπου δημιουργήθηκε η εφαρμογή), πιστεύει ότι υπάρχει ένα κενό στην αγορά στο συγκεκριμένο θέμα το οποίο θα καλυφθεί με τον τρόπο που τα Facebook events διευκόλυναν τις μη επαγγελματικές εκδηλώσεις.
“Νομίζω ότι υπάρχει ένα τεράστιο κενό στις εκδηλώσεις σήμερα”, δήλωσε χαρακτηριστικά. “Οι άνθρωποι δεν έχουν ένα μέρος που να μπορούν να οργανώνουν συναντήσεις [που σχετίζονται με την εργασία] offline… Οι άνθρωποι θέλουν να βρουν άλλους ανθρώπους.”
Πηγή: Startupper
Σχετικά Νέα
-
Μικρά κέρδη στις ασιατικές αγορές
Μικρά κέρδη κατέγραψαν σήμερα οι ασιατικές αγορές με τους επενδυτές να αναμένουν τα κρίσιμα.
-
Κ. Σκρέκας: Βασική και κύρια κατεύθυνση της κυβέρνησης η στήριξη και προώθηση της υγιούς επιχειρηματικότητας
«Χωρίς υγιή επιχειρηματικότητα δεν έχουμε ανάπτυξη, δεν έχουμε θέσεις εργασίας και φυσικά δεν μπορεί.
-
Αμοιβαία Κεφάλαια: Σε υψηλά 15 και πλέον ετών το ενεργητικό τους
Στα υψηλότερα επίπεδα των τελευταίων 15 ετών και συγκριμένα από τα τέλη του 2008.
-
Ο Ιούνιος των μερισμάτων για τις τράπεζες
Ξεπέρασαν το 1 δισ. ευρώ τα καθαρά κέρδη των ελληνικών τραπεζών το πρώτο τρίμηνο.