Η νέα ηλεκτρονική καμπάνια του Κινήματος Αλλαγής , το οποίο προσπαθεί να καλλιεργήσει την αίσθηση ότι απέχει από την αμφισημία που διακρίνει τον ΣΥΡΙΖΑ σε ό,τι αφορά τον εμβολιασμό, ουσιαστικά «δανείζεται» την όλη φιλοσοφία των Γάλλων, ειδικά την περίφημη αφίσα που απεικόνιζε ένα φιλί ανάμεσα σε δύο νέους.
Η εκστρατεία της Χαριλάου Τρικούπη φαίνεται ότι έχει επηρεαστεί και από τα σύντομα συνοδευτικά μηνύματα. Η γαλλική αφίσα τόνισε ότι επιλέγοντας το εμβόλιο η ζωή η ίδια ουσιαστικά επιστρέφει στην κανονικότητα και ανακάμπτει, ενώ το μήνυμα που επέλεξε το ΠΑΣΟΚ-ΚΙΝΑΛ είναι «Εμβολιαζόμαστε – Επιλέγουμε τη ζωή».
Σημειώνεται ότι η περίφημη ενημερωτική εκστρατεία στην Γαλλία άρχισε σε μία φάση που τα προγράμματα εμβολιασμού ανά την Ευρώπη βρίσκονταν σε σχετικά πρώιμο στάδιο. Αντίθετα, μέχρι χθες περισσότεροι από 7,5 εκατομμύρια Έλληνες είχαν λάβει τουλάχιστον μία δόση εμβολίου κατά του κορονοϊού, ενώ σχεδόν 4 εκατομμύρια έχουν ήδη λάβει και ενισχυτική δόση
Σχετικά Νέα
-
K. Σκρέκας για ακρίβεια: Πρέπει να υπάρξει κεντρική παρέμβαση για τις τιμές των πολυεθνικών
Την επιστολή του πρωθυπουργού προς την πρόεδρο της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, την ακρίβεια αλλά και.
-
Α. Γεωργιάδης: Μέσα στο 2024 θα υπερδιπλασιάσουμε τις κλίνες ΜΕΘ στον «Ευαγγελισμό»
«Την ίδια ώρα που οι πολιτικοί μας αντίπαλοι με κατηγορούν για τη «Διάλυση» του.
-
Λ. Αυγενάκης: Θα αποζημιώνονται μόνο όσοι παράγουν- Όποιος παρανομεί θα οδηγείται στη Δικαιοσύνη
Το ξεκάθαρο μήνυμα ότι θα αποζημιώνονται και θα ενισχύονται μόνο όσοι πραγματικά παράγουν και.
-
Δ. Παπαστεργίου: Η ενσωμάτωση των τεχνολογιών στις κοινωνίες απαιτεί συνέργειες μεταξύ και των κρατών και με τον ιδιωτικό τομέα
Στο Συμβούλιο Υπουργών Τηλεπικοινωνιών της Ευρωπαϊκής Ένωσης στις Βρυξέλλες συμμετείχε την Τρίτη, 21 Μαΐου,.