

Για ανθρωποκτονία και πρόκληση ναυαγίου από αμέλεια ερευνάται από τις ιταλικές εισαγγελικές αρχές ο καπετάνιος της θαλαμηγού Bayesian που ανήκε στον Βρετανό μεγιστάνα Μάικ Λιντς και βυθίστηκε στα ανοικτά της Σικελίας την περασμένη εβδομάδα κατά τη διάρκεια έντονης καταιγίδας, με αποτέλεσμα να σκοτωθούν ο Λιντς και άλλα έξι άτομα. Το ότι ο καπετάνιος τίθεται υπό έρευνα δεν συνεπάγεται την ενοχή του και δεν σημαίνει ότι θα ακολουθήσουν απαραίτητα επίσημες κατηγορίες, αναφέρει το Reuters.
Σύμφωνα με το ειδησεογραφικό πρακτορείο, την έρευνα των εισαγγελικών αρχών για τον 51χρονο καπετάνιο, Νεοζηλανδό υπήκοο, Τζέιμς Κάτφιλντ, ανέφεραν οι ημερήσιες εφημερίδες La Repubblica και Corriere della Sera.
Κατά την La Repubblica, οι δικαστές μίλησαν με τον Κάτφιλντ την Κυριακή (25/8) για δεύτερη φορά μέσα σε μια εβδομάδα, ανακρίνοντάς τον για περισσότερες από δύο ώρες. Οι εισαγγελείς μπορεί επίσης να ερευνήσουν ένα μέλος του πληρώματος που βρισκόταν σε υπηρεσία όταν χτύπησε η καταιγίδα και επέζησε από το περιστατικό.
Το ναυάγιο
Υπενθυμίζεται ότι το υπό βρετανική σημαία Bayesian, ένα σούπερ γιοτ μήκους 56 μέτρων (184 ποδιών), μετέφερε 22 άτομα όταν ανατράπηκε και βυθίστηκε τη Δευτέρα (19/8) μέσα σε λίγα λεπτά αφού χτυπήθηκε από μια καταιγίδα πριν από την αυγή, ενώ ήταν αγκυροβολημένο στα ανοικτά της βόρειας Σικελίας.
Δεκαπέντε άτομα επέζησαν, μεταξύ των οποίων και η σύζυγος του Λιντς, στην εταιρεία του οποίου ανήκε το Bayesian. Η 18χρονη κόρη του Λιντς, Χάνα, ήταν μεταξύ των νεκρών.
Αν και το σκάφος είχε πληγεί από ξαφνικό μετεωρολογικό φαινόμενο, ήταν εύλογο να έχουν διαπραχθεί τα αδικήματα της πολλαπλής ανθρωποκτονίας και της πρόκλησης ναυαγίου από αμέλεια, δήλωσε το Σάββατο (24/8) ο επικεφαλής της εισαγγελίας του Termini Imerese, Ambrogio Cartosio.
Το ναυτικό δίκαιο δίνει στον καπετάνιο πλήρη ευθύνη για το πλοίο, το πλήρωμα και όλους τους επιβαίνοντες.
Ο Κάτφιλντ και τα οκτώ επιζώντα μέλη του πληρώματός του δεν έχουν κάνει ακόμη κανένα δημόσιο σχόλιο για την καταστροφή.
«Το Bayesian κατασκευάστηκε για να βγαίνει στη θάλασσα με οποιονδήποτε καιρό», δήλωσε στην εφημερίδα La Stampa ο Φράνκο Ρομάνι, ναυπηγός αρχιτέκτονας που συμμετείχε στην ομάδα που το σχεδίασε. Είπε ότι είναι πιθανό το σκάφος να είχε πάρει νερό από μια πλευρική καταπακτή που είχε μείνει ανοιχτή. Όπως και ότι το πλήρωμα υποτίμησε την κακοκαιρία και ότι θα έπρεπε να είχε βεβαιωθεί ότι όλα τα ανοίγματα είχαν κλείσει και η άγκυρα είχε αφαιρεθεί πριν η καταιγίδα χτυπήσει το σκάφος.
Πηγή Reuters
Σχετικά Νέα
Νότια Κορέα: Οι συνομιλίες με τις ΗΠΑ θα οδηγήσουν σε επωφελή συμφωνία
Ο υπηρεσιακός πρόεδρος της Νότιας Κορέας, Χαν Ντουκ-σου, εξέφρασε την αισιοδοξία του ότι οι.
Η Βενεζουέλα κατηγορεί το Ελ Σαλβαδόρ για παραβιάσεις ανθρωπίνων δικαιωμάτων κατά συρροή
Ο πρόεδρος της Βενεζουέλας Νικολάς Μαδούρο πρόσαψε «παραβιάσεις των ανθρωπίνων δικαιωμάτων κατά συρροή» στον.
Πουέρτο Ρίκο: Η κυβέρνηση απαιτεί απαντήσεις από τη Luma για το γενικό μπλακ άουτ
Σε κρίσιμο σημείο βρίσκεται η ενεργειακή κρίση στο Πουέρτο Ρίκο, μετά το γενικευμένο μπλακ.
Ντόναλντ Τραμπ: Δεν θα διεξάγεται δίκη για την υπόθεση κάθε αλλοδαπού που θα απελαύνεται
Ο Ρεπουμπλικάνος πρόεδρος Ντόναλντ Τραμπ ανέφερε χθες Δευτέρα μέσω Truth Social ότι η κυβέρνησή.