Για το κόστος της αποκατάστασης των καταστροφών στη Θεσσαλία και το χρονοδιάγραμμα των έργων μίλησε ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Νίκος Ταχιάος.
«Θα χρειαστούν πολλά χρήματα για την αποκατάσταση των ζημιών στη Θεσσαλία προκειμένου η περιοχή να επανέλθει στην προτέρα κατάσταση», τόνισε στην ΕΡΤ3.
«Πάρα πολλοί συμπολίτες μας περνάνε δύσκολα, υπάρχει η μέριμνα για την ενίσχυσή τους στο μέτρο του δυνατού, ωστόσο, υπάρχει και το θέμα των υποδομών που δεν είναι μία εύκολη υπόθεση, αλλά δύσκολη και ακριβή», τόνισε χαρακτηριστικά και πρόσθεσε ότι τα πρώτα εργοτάξια θα στηθούν την άνοιξη, οπότε και αναμένεται η αποκατάσταση των μεγάλων ζημιών σε γέφυρες, δρόμους, σχολεία και σιδηροδρομικό δίκτυο.
Για τον αυτοκινητόδρομο Πάτρα -Πύργος, είπε ότι είναι ένα έργο που «τρέχει» πολύ γρήγορα.
Σε ό,τι αφορά τον αυτοκινητόδρομο Ε65, ο κ. Ταχιάος είπε ότι το νότιο τμήμα του θα αποδοθεί μέχρι την άνοιξη του επόμενου έτους, ενώ παράλληλα προχωρούν οι εργασίες και στο βόρειο τμήμα.
Για τον Β.Ο.Α.Κ., μήκους 294 χιλιομέτρων που θα ενώσει την Κρήτη από τον Κίσσαμο μέχρι τη Σητεία, ο υπουργός είπε ότι ένα πολύ μεγάλο έργο, υπάρχουν τρεις διαφορετικές εργολαβίες και θέλει τον χρόνο του, καθώς επιχειρείται σε μία περιοχή με πολύ δύσκολο ανάγλυφο.
Άκτιο – Αμβρακία και Flyover στη Θεσσαλονίκη
Ο αντιπεριφερειάρχης Πρέβεζας, Στράτος Ιωάννου, για τον αυτοκινητόδρομο Άκτιο-Αμβρακία, ανέφερε ότι αποτελεί έργο μεγάλης σημασίας όχι μόνο για την Αιτωλοακαρνανία αλλά και για την Ήπειρο και τα παράλια της Ηπείρου, καθώς ενώνει την περιοχή με 7 εκατομμύρια Έλληνες. Το έργο αναμένεται να παραδοθεί εντός του 2023, ενώ χάρις σε αυτό η διαδρομή Λευκάδα-Αθήνα, θα μειωθεί σε περίπου τρεις ώρες.
Την ίδια ώρα, η κατασκευή του Flyover δοκιμάζει καθημερινά την υπομονή και τα νεύρα των οδηγών στη Θεσσαλονίκη.
Όπως τόνισε ο κ. Παντελής Φιλιππίδης, πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Θεσσαλονίκης, οι καταστηματάρχες δεν λένε όχι στο έργο, απλά καταγγέλλουν ότι άρχισε αργά η λήψη μέτρων για την αντιμετώπιση των προβλημάτων, όπως για παράδειγμα το να μην μπουν τα περίσσεια αυτοκίνητα στην πόλη, γεγονός που μπορεί να επιτευχθεί με περιφερειακά πάρκινγκ, ώστε να αποσυμφορηθεί η πόλη από το κυκλοφοριακό.
Ο πρόεδρος του Συλλόγου Δρομέων Υγείας Θεσσαλονίκης, Δημήτρης Λαμπρινίδης, χαρακτήρισε το έργο ως αμφιλεγόμενο. Ο κ. Λαμπρινίδης έκανε λόγο για μεγάλη καταστροφή στο Σέιχ Σου, καθώς θα κοπούν 10.000 δέντρα. Από την πλευρά του, ο κ. Ταχιάος μίλησε για την ελάχιστη δυνατή παρέμβαση στο περιαστικό δάσος.
Σχετικά Νέα
-
Κασσελάκης: Ο Κ. Μητσοτάκης είναι ο πρωθυπουργός που επί των ημερών του αποφυλακίζεται ο αρχηγός της Χρυσής Αυγής
“Ατιμωρησία στα Τέμπη με όργιο συγκάλυψης. Ατιμωρησία στο Μάτι, με κακουργήματα που βαφτίστηκαν πλημμελήματα..
-
Κουτσούμπας: Η ενίσχυση του ΚΚΕ θα αποτελέσει ένα αισιόδοξο μήνυμα ενδυνάμωσης των αγώνων
Ενόψει της επίσκεψης του στη Γερμανία, από τις 9 ως τις 11 Μαΐου, ο.
-
Πατέλης: Η πραγματικά χαμένη τετραετία ήταν το 2015-2019, τι συμβαίνει με την αύξηση του ελληνικού ΑΕΠ
Ο επικεφαλής οικονομικός σύμβουλος του Κυριάκου Μητσοτάκη, Αλέξης Πατέλης, ανέβασε ένα βίντεο στο TikTok,.
-
Στο Μαρούσι ο Μητσοτάκης: Επισκέφτηκε την κεντρική αγορά και άναψε κερί στον Ιερό Ναό Κοιμήσεως της Θεοτόκου
Την κεντρική αγορά στο Μαρούσι επισκέφτηκε ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης μετά τις 12 το μεσημέρι της Μεγάλης Πέμπτης.