

Για πρώτη φορά μέσα από το σχολείο θα δίνεται κρατικό πιστοποιητικό πληροφορικής, δήλωσε σήμερα στον ΣΚΑΙ η υπουργός Παιδείας Νίκη Κεραμέως, υπογραμμίζοντας ότι την περασμένη εβδομάδα ψηφίστηκε αλλαγή νοοτροπίας για να συνδεθεί η αξιολόγηση με την χρηματοδότηση των ιδρυμάτων.
Σημείωσε, σύμφωνα με το skai.gr, ότι στόχος είναι η αποκέντρωση στην παιδεία και πρόσθεσε ότι το σχολείο θα αποφασίζει στο εξής για τις εκδρομές (ψηφίστηκε για δημοτικά θα ακολουθούσουν τα γυμνάσια και τα λύκεια).
Αναφορικά με τις απουσίες δήλωσε πως “η προηγούμενη κυβέρνηση άλλαξε το καθεστώς και τις έκανε αδικαιολόγητες, είναι κάτι που μελετάμε”, ενώ σχετικά με τις επιδόσεις τόνισε πως στόχος είναι να προσμετράται η επίδοση του μαθητή και στις τρεις τάξεις του λυκείου και να μην εξαρτάται μόνο από μία χρονιά.
Σχετικά με τα κολέγια τόνισε πως “είναι παραρτήματα ξένων πανεπιστημίων. Βασική αρχή της Ευρωπαϊκής Ένωσης είναι η ελευθερία στην εγκατάσταση των εργαζομένων. Αυτήν τη βασική αρχή εφαρμόσαμε που εφαρμόζεται εδώ και χρόνια. Είναι κάτι που ξεκίνησε το 2010 που πέρασε η σχετική διάταξη, εφαρμόστηκε επί ΝΔ, εφαρμόστηκε επι ΣΥΡΙΖΑ για 4 συναπτά έτη. Εγώ έβγαλα στη Βουλή τουλάχιστον 10 ή 11 προκηρύξεις τις οποίες ο ΣΥΡΙΖΑ είχε φέρει με ακριβώς αυτή τη ρύθμιση όπως όφειλε με βάση το ευρωπαϊκό δίκαιο”.
Σχετικά Νέα
Σ. Φάμελλος: Κόλαφος η έκθεση της Human Rights Watch για την κυβέρνηση
Το μείζον ζήτημα της κατάστασης της ελευθερίας του Τύπου στην Ελλάδα και στοιχεία που.
Κ. Μητσοτάκης στην απονομή του βραβείου για τις οικονομικές επιδόσεις της Ελλάδας: Αυτή η αναγνώριση ανήκει στον ελληνικό λαό
«Αυτή η αναγνώριση δεν είναι δική μου αποκλειστικά, διότι κατά κύριο λόγο ανήκει στον.
Απ. Τζιτζικώστας: Στόχος μας η ακόμη μεγαλύτερη ανάπτυξη του τουρισμού μέσω ενιαίας ευρωπαϊκής στρατηγικής
Στον τομέα του τουρισμού, ο οποίος αποτελεί ίσως το πιο ανθεκτικό πεδίο επιχειρηματικής δράσης.
Η Κωνσταντοπούλου κάνει λόγο για εκβιασμούς και ζητά εξηγήσεις από τον Καρώνη για το πόρισμα
Τέμπη: Το γεγονός ότι το πόρισμα του κ. Καρώνη, από το ΕΜΠ, «δείχνει» προς τα.