

Ο υποψήφιος περιφερειάρχης Αττικής, Νίκος Χαρδαλιάς, τόνισε ότι «άμεση προτεραιότητά» του είναι όλα όσα έχουν πληγώσει τους κατοίκους του Λεκανοπεδίου εδώ και πάρα πολλά χρόνια.
Συγκεκριμένα, μιλώντας στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του τηλεοπτικού σταθμού «STAR» και τη δημοσιογράφο Μάρα Ζαχαρέα, εξέφρασε την πεποίθηση ότι ένα από τα θέματα αυτά είναι η ασφάλεια του πολίτη και υπογράμμισε:
«Το κύριο μέλημά μου, το απόλυτο στοίχημα μου, είναι η ασφάλεια των πολιτών. Κι αυτό σε τρία επίπεδα: Πρώτον, ασφάλεια απέναντι σε φυσικές καταστροφές με άμεση αντιπλημμυρική και αντιπυρική θωράκιση του Λεκανοπεδίου. Θα εκμεταλλευτούμε τις δυνατότητες που μας δίνουν νομοθετικά εργαλεία -όπως είναι ο 4662/2020- και ενόψει επαπειλούμενου κινδύνου θα κηρύξουμε, αν χρειαστεί, κάποιες περιοχές σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης, προκειμένου να προχωρήσουν άμεσα τα αναγκαία έργα.
Δεύτερον, ασφάλεια απέναντι στη μεσαία εγκληματικότητα σε συνεργασία με το Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη και επικαιροποίηση των σχεδίων που αφορούν την αστυνόμευση συγκεκριμένων περιοχών.
Και τρίτον, ασφάλεια απέναντι σε υγειονομικούς κινδύνους, όπως η υγειονομική βόμβα των σκουπιδιών. Αφήνουμε πίσω τις παλιές λογικές και προχωράμε με έμφαση στην ανακύκλωση και την κυκλική οικονομία. Χωροθετούμε εφτά εργοστάσια για τη διαχείριση των σύμμεικτων και εγκαταλείπουμε την ταφή των σκουπιδιών».
Ο κ. Χαρδαλιάς υπογράμμισετην ανάγκη μητροπολιτικής διαχείρισης των ζητημάτων που είναι κοινά για όλους τους Δήμους, επισημαίνοντας σαν χαρακτηριστικό παράδειγμα το κυκλοφοριακό. Ανέφερε ανάμεσα στα άλλα: «Η Περιφέρεια Αττικής είναι η μεγαλύτερη στην χώρα, μία από τις μεγαλύτερες στην Ευρώπη και η μοναδική στον κόσμο που φιλοξενεί το μισό πληθυσμό της χώρας. Χρειάζεται μητροπολιτική διαχείριση των ζητημάτων που εκφεύγουν από τα στενά όρια των Δήμων. Χρειαζόμαστε νομοθετική και διοικητική μεταρρύθμιση. Θεωρώ ότι είναι αναγκαίο γιατί όποιος σχεδιάζει αυτός θα πρέπει να αδειοδοτεί, να υλοποιεί και στο τέλος να λογοδοτεί.
Το κυκλοφοριακό είναι ένα από τα ζητήματα που απαιτούν μητροπολιτική διαχείριση. Όταν ο κάθε Δήμος, προχωρά σε κυκλοφοριακή μελέτη, η οποία δεν εντάσσεται σε ένα μητροπολιτικό σχεδιασμό, το αποτέλεσμα είναι να εξάγει την κυκλοφορία στο διπλανό Δήμο και αυτό δημιουργεί ένα ντόμινο που καταλήγει σε ταλαιπωρία, ατμοσφαιρική ρύπανση και το βασικότερο κοστίζει ανθρώπινες ζωές. Χρειάζεται να επικαιροποιήσουμε τις μελέτες και να προχωρήσουμε σε συνεργασία με την κυβέρνηση στα απαραίτητα έργα».
Σχετικά Νέα
Ζαχαράκη: Ο Πάπας αφιέρωσε τη ζωή του στην υπηρεσία του πλησίον ακολουθώντας την ευαγγελική διδαχή «αγαπάτε αλλήλους»
Ανάρτηση για την απώλεια του Πάπα Φραγκίσκου έκανε η Σοφία Ζαχαράκη, στον προσωπικό λογαριασμό.
Ανδρουλάκης: Να επεκταθεί στους μάχιμους πυροσβέστες το επίδομα ανθυγιεινής εργασίας
Το πυροσβεστικό κλιμάκιο στον Σταυρό του νομού Θεσσαλονίκης επισκέφτηκε ο Πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ-Κινήματος Αλλαγής,.
Τσίπρας για Πάπα Φραγκίσκο: Πνευματικός ηγέτης που επέλεξε να γίνει η φωνή των φτωχών και των κατατρεγμένων
Τη θλίψη του για τον θάνατο του Πάπα Φραγκίσκου εξέφρασε ο Αλέξης Τσίπρας, μέσω.
Κεραμέως: Ο Πάπας Φραγκίσκος δίδαξε τη συγχώρεση και τη μετάνοια με το παράδειγμά του
«ΟΠάπας Φραγκίσκος ήταν μια παγκόσμια προσωπικότητα, που εργάστηκε για την ενότητα του Χριστιανισμού, προσπαθώντας.