Μητσοτάκης: Νέες περιπέτειες ή ισχυρή ανάπτυξη

Στις 7 Ιουλίου οι Έλληνες θα αποφασίσουν αν θα μπουν σε νέες περιπέτειες με άγνωστη κατάληξη ή αν θα προχωρήσουμε μπροστά με αλήθεια και ανάπτυξη, ανέφερε ο πρόεδρος της ΝΔ σε ομιλία του στο Export Summit στη Θεσσαλονίκη και παρουσίασε τη στρατηγική κατεύθυνση που θα ακολουθήσει για να ενισχύσει την ανάπτυξη της χώρας.

Για τον Αλέξη Τσίπρα, ο κ. Μητσοτάκης είπε πως αντί να απολογηθεί επιχειρεί να διαστρεβλώσει τις θέσεις της Νέας Δημοκρατίας, για την οποία σημείωσε ότι λέει «όχι» στις εκλογές του φανατισμού και των συνθημάτων, ενώ σημείωσε πως «ο απερχόμενος πρωθυπουργός βάφτισε πρόγραμμα ένα σύνολο από θολά μέτρα, άλλα εκ των οποίων τα είχε ο ίδιος ακυρώσει στη Βουλή, άλλα τα είχε υποσχεθεί από το 2015».

Αναφερόμενος στο οικονομικό πρόγραμμα της ΝΔ τόνισε ότι αποτελεί κεντρικό βραχίονα οι εξαγωγές και η εξωστρέφεια και ξεκαθάρισε πως «τα περιττά γραφειοκρατικά εμπόδια θα σαρωθούν και επιτέλους η ελληνική επιχειρηματικότητα θα αφεθεί ελεύθερη να δημιουργεί προστιθέμενη αξία, πλούτο και κυρίως πολλές νέες δουλειές».

«Θα στηρίξουμε τις επενδύσεις με μια πραγματική αποκατάσταση της ρευστότητας«, συμπλήρωσε και σημείωσε ότι θεωρεί αυτονόητο «ότι θα τηρείται απαρέγκλιτα η εργατική νομοθεσία». «Οι επιχειρήσεις θα πρέπει να ενθαρρυνθούν από το κράτος να δίνουν πρόσθετες παροχές στους εργαζόμενους», πρόσθεσε και επισήμανε ότι θα αποτέλεσε μέριμνά του «να προχωρήσουν έργα συμπράξεων δημοσίου και ιδιωτικού τομέα που αφορούν τη δημιουργία νέων σχολείων».

«Είναι πολλές οι δυνατότητες που έχουμε ως προς την αξιοποίηση του ορυκτού πλούτου», υπογράμμισε ακόμα και απευθυνόμενους στους παραγωγούς της Μακεδονίας τους διαβεβαίωσε ότι αποτελεί για τον ίδιο «προτεραιότητά η ανάδειξη του brand Μακεδονία και στόχος να δηλώνει όχι μόνο έναν τόπο με ξεχωριστή ιστορία και πολιτισμό, αλλά και την παραγωγή υψηλής ποιότητας γεωργικών και βιομηχανικών προϊόντων»

«Καλά οργανωμένη διεθνή εκστρατεία επικοινωνίας σε ολόκληρο τον κόσμο για την ανάδειξη της πραγματικής Μακεδονίας, της αληθινής Μακεδονίας, της αυθεντικής Μακεδονίας», ανήγγειλε με στόχο, όπως τόνισε, «το brand Μακεδονία να γίνει ένας πόλος έλξης επενδυτών, επισκεπτών και καταναλωτών και να αποτελέσει κινητήριο μοχλό εξωστρέφειας για ολόκληρη τη Βόρεια Ελλάδα».

Ακολουθήστε το The Indicator στο Google news

Σχετικά Νέα