Απάντηση για το σχόλιο ότι το σποτ της καμπάνιας του Τουρισμού κόστισε στο κράτος 32 εκατ. ευρώ έδωσε η Διευθύνουσα Σύμβουλος της Marketing Greece στον ΣΚΑΪ.
Όπως είπε η κα Ιωάννα Δρέττα στην εκπομπή Ακραία Φαινόμενα το συγκεκριμένο σποτ είναι το πρώτο από μια σειρά σποτ που θα γίνουν για τον Τουρισμό και δόθηκε δωρεάν στο κράτος, όπως θα δοθούν και τα επόμενα.
Σκοπός του σποτ ήταν να αντιμετωπίσει με σεβασμό και συναίσθηση τους ανθρώπους που δεν θα καταφέρουν να ταξιδέψουν φέτος στην Ελλάδα για διακοπές.
Τέλος, επιβεβαίωσε ότι η παραλία που έκανε όλους να αναρωτιούνται πού είναι, είναι παραλία της Ευβοίας, ωστόσο είπε πως αυτό δεν έχει καμία σημασία.
Σχετικά Νέα
-
Πέθανε ο ηθοποιός Κώστας Ματσακάς
Έφυγε από τη ζωή σε ηλικία 95 ετών ο ηθοποιός Κώστας Ματσακάς, όπως γνωστοποίησε με.
-
Αλεξανδρούπολη: Βούλγαρος την «πούλησε» 1.000 ευρώ για… νύφη και την κρατούσαν στο σπίτι τους
Αίσθηση έχει προκαλέσει στην τοπική κοινωνία της Αλεξανδρούπολης το περιστατικό της οικογένειας που φέρεται.
-
Χαλκιδική: Καταστροφές σε ιστορικό ναό από πυρκαγιά
Πυρκαγιά ξέσπασε σε ιστορικό ναό, αφιερωμένο στον ‘Αγιο Ιωάννη, ανάμεσα στις κοινότητες Πλανά και.
-
Ανακοίνωσε συλλαλητήριο η Θύρα 13 κατά του Γιάννη Αλαφούζου
Η οργανωμένη θύρα του “τριφυλλιού” μέσω ανακοίνωσης της έκανε γνωστό πως την Κυριακή 19.