Μάχη για ένα ραντεβού σε κομμωτήρια και κέντρα αισθητικής – Ποιες οι περιζήτητες ώρες

Σύμφωνα με το 1ο από τα 7 στάδια ανοίγματος των καταστημάτων υπάρχουν περιορισμοί στα άτομα που επιτρέπονται να βρίσκονται στο χώρο, ανά τ.μ. ενώ απαραίτητα για την εξυπηρέτηση θα είναι τα ραντεβού. «H πρώτη εβδομάδα είναι σχεδόν κλεισμένη. Ο κόσμος κλείνει ραντεβού είτε τηλεφωνικά, είτε on line μέσω πλατφόρμας», είπε στο star η Έλενα Σάββα, ιδιοκτήτρια κέντρου αισθητικής στο Σύνταγμα.

«Στο τηλέφωνο που μας καλούν, θέλουν όλοι να εξυπηρετηθούν και να έχουν ραντεβού από τους πρώτους. Οι περισσότεροι καταλαβαίνουν βέβαια ότι αυτό δεν είναι πάντα εφικτό και είναι διατεθειμένοι να συνεργαστούν, ώστε να βρεθεί ο χρόνος για να εξυπηρετηθούν», πρόσθεσε.

Προς αυτή την κατεύθυνση το ωράριο του καταστήματος διευρύνεται κατά 2 ώρες. «Καθημερινά θα είμαστε ανοικτά από τις 8 το πρωί έως 9 το βράδυ, ενώ τη Δευτέρα θα κλείνουμε στις 6 το απόγευμα. Το Σάββατο θα λειτουργούμε 9 το πρωί με 6 το απόγευμα».

Ερωτώμενη, ποιες είναι οι πιο περιζήτητες ώρες με βάση τα ραντεβού η κ. Σάββα είπε: «Ζητούν να έρθουν κυρίως τις μεσημεριανές ώρες. Μεταξύ 12 και 3ις είναι οι ώρες αιχμής. Πριν είχαμε ζήτηση κυρίως τις απογευματινές ώρες, δηλαδή μετά τις 5 που γυρνούσαν από τις δουλειές τους».

Υπομονή … και ραντεβού συνιστούν οι επαγγελματίες του χώρου

«Καθώς ο καιρός ανοίγει και μπαίνουμε στην εποχή του πεντικιούρ, οι υπηρεσίες που ζητούν περισσότερο είναι το απλό μανικιούρ και πεντικιούρ, η αποτρίχωση, αλλά και η περιποίηση των μαλλιών στο κομμωτήριό μας», αποκάλυψε η κ. Σάββα.

Ωστόσο, όπως παραδέχθηκε λόγω του περιορισμού στην απόσταση, δεν θα μπορούν οι τεχνίτριες να κάνουν μανικιούρ και πεντικιούρ ταυτόχρονα. «Συνεπώς θα πρέπει να γίνεται πρώτο το ένα και μετά το άλλο, με αποτέλεσμα μία πελάτισσα να χρειάζεται περίπου 90 λεπτά και για τα δύο», εξήγησε..

Πριν την καραντίνα η κ. Σάββα μπορούσε να εξυπηρετεί στην επιχείρησή της ταυτόχρονα, 10 άτομα στο ισόγειο, 4 στο πατάρι και 3 στο υπόγειο. Πλέον, λόγω των περιορισμών των ατόμων ανά τ.μ. θα μπορεί να έχει μόλις 6 άτομα στο ισόγειο και από 2 στο πατάρι και το υπόγειο.

«Είναι περίπου οι μισοί πλέον. Για παράδειγμα έχουμε πεντικιούρ και μανικιούρ 4 θέσεων. Από αυτές θα χρησιμοποιούμε μόνο 2 κάθε φορά», σημείωσε.

Πυρετώδεις οι προετοιμασίες για το opening

Αναφορικά με τα μέτρα προστασίας από τον κορωνοϊό που σκοπεύει να εφαρμόσει στο κέντρο αισθητικής εν όψει της επαναλειτουργίας του, η κ. Σάββα ξεκαθάρισε ότι η απολύμανση θα είναι συνεχής, ενώ το προσωπικό όπως και οι πελάτες οφείλουν να φορούν προστατευτικές μάσκες προσώπου.

«Ζητάμε από τους πελάτες μας να προσέρχονται στο κατάστημα με τη μάσκα τους. Σε περίπτωση που δεν έχουν, θα μπορούμε να τους προμηθεύσουμε εμείς σε μια καλή τιμή, όσο δηλαδή την αγοράζουμε κι εμείς, χωρίς κέρδος», είπε σχετικά και πρόσθεσε: «Το προσωπικό μας θα εργάζεται σε βάρδιες, οι πελάτισσες θα έχουν 2 μέτρα απόσταση μεταξύ τους, ενώ έχουμε ήδη τοποθετήσει στο μανικιούρ και στο ταμείο διαχωριστικό πλεξιγκλάς, προκειμένου ο τεχνίτης να μένει όσο το δυνατόν πιο μακριά από τον πελάτη την ώρα της υπηρεσίας».

Αναφορικά με τη χρήση air-condition, η κ. Σάββα είπε ότι δεν υπάρχουν για την ώρα επίσημες οδηγίες. «Εμείς σκοπεύουμε να κάνουμε συχνό καθαρισμό του φίλτρου, δηλαδή κάθε εβδομάδα να το καθαρίζουμε με σαπούνι και να προσθέτουμε τα απολυμαντικά που χρειάζονται», σημείωσε.

Με τα νέα μέτρα περιορίζεται επίσης ο χώρος αναμονής των πελατών, ενώ μπαίνει χρονικό όριο στην παραμονή τους στο χώρο όπου συνηθίζεται να στεγνώνουν μετά την υπηρεσία τα νύχια. Ταυτόχρονα, στα ντουλάπια κλείνονται περιοδικά και οτιδήποτε μεταχειρίζονται από κοινού οι πελάτες, όπως ποτήρια, σκεύη, και φλιτζάνια. «Προκειμένου να μειώσουμε όσο γίνεται περισσότερο την αναμονή, ζητούμε από τους πελάτες να μην αργούν στα ραντεβού τους. Διαφορετικά θα πρέπει να περιμένουν εκτός καταστήματος», είπε η κ. Σάββα.

Σταθερές οι τιμές μέσα στην κρίση

Η ίδια εμφανίζεται διατεθειμένη να διατηρήσει σταθερές τις τιμές στα προ- καραντίνας επίπεδα, παρά την αύξηση του κόστους της επιχείρησης. «Περιμέναμε το Καλοκαίρι για να βγάλουμε τα σπασμένα του Χειμώνα, αλλά με τον κορωνοϊό και την εφαρμογή των νέων μέτρων δεν θα μπορούμε να έχουμε εκείνο τον αριθμό ατόμων στο κατάστημα που θα μας επιτρέψει να έχουμε μια καλύτερη κερδοφορία», τόνισε. .

Ακολουθήστε το The Indicator στο Google news

Σχετικά Νέα