Μ. Βαρβιτσιώτης: Η βίζα ιατρικού τουρισμού «το νέο και πολύ ιδιαίτερο προϊόν μας»

Η βίζα ιατρικού τουρισμού θα είναι «το νέο και πολύ ιδιαίτερο προϊόν μας, ώστε να μπορέσουμε να φέρουμε στη χώρα μας ανθρώπους που χρήζουν ιατρικών υπηρεσιών», τόνισε -ανάμεσα σε άλλα- ο αναπληρωτής υπουργός Εξωτερικών, Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης, σε βιντεοσκοπημένο μήνυμά του στην πρώτη ημερίδα κορυφής του «Work From Greece», η οποία πραγματοποιήθηκε χθες, με πρωτοβουλία της Marketing Greece, όπως αναφέρει το υπουργείο Εξωτερικών σε ανακοίνωσή του. Μάλιστα, η ιατρική βίζα θα αποτελεί το επακόλουθο της Digital Nomad Visa, της Student Visa και της Business Visa.

Κατά την ημερίδα, ο υπουργός επεσήμανε τα θετικά αποτελέσματα της θέσπισης ειδικής βίζας για τους ψηφιακούς νομάδες, έναν χρόνο μετά την ψήφιση του σχετικού νόμου κάνοντας την Ελλάδα να είναι από τις πρώτες χώρες που ρύθμισε το θέμα των ψηφιακών νομάδων, νέων ανθρώπων που -ως επί το πλείστον- εργάζονται με έναν φορητό υπολογιστή μετακινούμενοι σε όλον τον πλανήτη. «Αισθανθήκαμε ότι αυτή η κοινότητα είναι πολύ σημαντική και μπορεί να καταστεί στη συνέχεια πρεσβευτής της χώρας μας στο εξωτερικό» είπε ο Βαρβιτσιώτης.

Σύμφωνα με το ΑΠΕ-ΜΠΕ, ο σχετικός νόμος προβλέπει ορισμένους περιορισμούς σε σχέση με το εισόδημα αλλά και τη σχέση εργασίας των ψηφιακών νομάδων, εξήγησε ο αναπληρωτής υπουργός. Όπως υπογράμμισε, λόγω της μεγάλης αύξησης της ζήτησης οι παραδοσιακές υπηρεσίες έκδοσης βίζας του υπουργείου Εξωτερικών, ιδιαίτερα τα προξενεία, έχουν φτάσει σε υπερκορεσμό και επεσήμανε ότι -πέρα από το πρόγραμμα παροχής ψηφιακών υπηρεσιών από τα προξενεία (myConsulLive)- προγραμματίζεται και η αναβάθμιση της ψηφιακής παρουσίας της χώρας μας μέσω της παροχής μίας συνολικής εικόνας όλων των διαφορετικών τύπων θεώρησης εισόδου, ώστε να μπορεί όποιος ενδιαφέρεται να έρθει στην Ελλάδα να ενημερώνεται μέσα από λίγα «κλικ» για την απαιτούμενη διαδικασία.

Η ημερίδα

Η ημερίδα του «Work From Greece» διοργανώθηκε με αφορμή τον έναν χρόνο λειτουργίας της διαδικτυακής πλατφόρμας workfromgreece.gr, που έχει ως στόχο την έγκυρη ενημέρωση των ψηφιακών νομάδων που επιθυμούν να εργαστούν από την Ελλάδα.

Πρόκειται για μία πρωτοβουλία της Marketing Greece, μη κερδοσκοπικής εταιρείας, που ιδρύθηκε από τον Σύνδεσμο Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ) και το Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο Ελλάδος (ΞΕΕ) και αποσκοπεί στην ενίσχυση του ελληνικού τουρισμού, όπως σημειώνει η σχετική ανακοίνωση.

Ακολουθήστε το The Indicator στο Google news

Σχετικά Νέα