Lidl Plus: Νέο πρόγραμμα πιστότητας χωρίς πόντους και πλαστική κάρτα!

Με ισχυρό, πλέον, το αποτύπωμά της στην ελληνική αγορά, η Lidl Ελλάς δεν επαναπαύεται στις «δάφνες» της, αλλά αντιθέτως αναλύει, επεξεργάζεται, σχεδιάζει και τελικώς δημιουργεί νέους τρόπους-μεθόδους, που θα βελτιώσουν τη σχέση εμπιστοσύνης που έχει εδραιώσει με τον Έλληνα καταναλωτή. Ακολουθώντας τις τάσεις της εποχής, ψηφιακής γαρ, και έχοντας ως γνώμονα τη βελτίωση των παρεχόμενων ηλεκτρονικών υπηρεσιών προς τους πελάτες, η Lidl Ελλάς λάνσαρε το σύγχρονο και καινοτόμο πρόγραμμα πιστότητας Lidl Plus.

Το νέο πρόγραμμα, το οποίο θα είναι διαθέσιμο σ’ όλα τα 225 καταστήματα του δικτύου της εταιρίας, είναι επί της ουσίας μία εφαρμογή, που λειτουργεί αποκλειστικά σε smartphones (Android & iOS), εξυπηρετώντας με ουσιαστικό τρόπο τις ανάγκες και τις επιθυμίες του σύγχρονου καταναλωτή. Συγκεκριμένα, οι πελάτες Lidl Plus μέσω της εφαρμογής στο κινητό τους λαμβάνουν τις διαθέσιμες προσφορές και με απλούστατη διαδικασία, τις ενεργοποιούν. Στη συνέχεια τις εξαργυρώνουν στα καταστήματα Lidl, αφού σκανάρουν την προσωπική ψηφιακή τους κάρτα Lidl Plus στο ταμείο, κερδίζοντας έτσι χρόνο και χρήμα στην καθημερινότητα τους.

Μέσω της καινοτόμου εφαρμογής που έχει ξεχωριστά, ιδιαίτερα χαρακτηριστικά σε σχέση με τον ανταγωνισμό, ενισχύεται η αμφίδρομη επικοινωνία ανάμεσα στον πελάτη και την εταιρία. Ο καταναλωτής έχει τη δυνατότητα να εντρυφήσει στα ενδότερα των προϊόντων και υπηρεσιών που παρέχει η Lidl, ενώ το Lidl Plus θα καλύπτει τις ανάγκες του παρέχοντάς του μελλοντικά προσωποποιημένες προσφορές.

Η εφαρμογή δίνει στον πελάτη τη δυνατότητα να παρακολουθεί ανά πάσα στιγμή τις συναλλαγές και το ποσό που εξοικονομεί μέσω των ηλεκτρονικών αντιγράφων αγορών εντός της εφαρμογής, ενώ παράλληλα παρέχει πρόσβαση στα ψηφιακά φυλλάδια της Lidl. Προσφέρει επίσης και μια νότα διασκέδασης μέσω της λειτουργίας «Ξύνεις Κερδίζεις», χωρίς πλαστική κάρτα, μόνο με τη χρήση του smartphone. Το περιεχόμενο της εφαρμογής θα ανανεώνεται συνεχώς, ενώ θα ενσωματώνονται νέες δυνατότητες και χαρακτηριστικά, προσφέροντας κατ’ επέκταση επιπρόσθετες ολοκληρωμένες υπηρεσίες.

Υπηρεσίες προσαρμοσμένες στις ανάγκες του πελάτη

Με το Lidl Plus, οι πελάτες θα επωφελούνται μελλοντικά από μια ποικιλία υπηρεσιών, προσαρμοσμένων στις ανάγκες τους. Αυτό περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, προσωποποιημένες προσφορές, συμμετοχή σε διαγωνισμούς, εκπτώσεις και ειδικές προωθητικές ενέργειες.

Ειδικότερα, χάρη στην εφαρμογή, οι ανάγκες του εκάστοτε χρήστη-πελάτη θα «προσωποποιούνται», αποκτώντας τρόπον τινά «ταυτότητα» και έτσι θα του προσφέρεται μια άκρως ελκυστική αγοραστική εμπειρία, με προσφορές που αφορούν αποκλειστικά το καταναλωτικό του προφίλ.

Η ευκολία στις αγορές και η στοχευμένη εκπλήρωση μεμονωμένων επιθυμιών, πρωτεύουσες ανάγκες για τον σύγχρονο πελάτη, καλύπτονται πλήρως μέσα από το πρόγραμμα πιστότητας Lidl Plus, που «καταργεί» τους πόντους και τη χρήση πλαστικής κάρτας. Η Lidl Ελλάς προσπαθεί καθημερινά για ένα καλύτερο αύριο, λειτουργώντας υπεύθυνα σε κάθε τομέα της επιχείρησης και εφαρμόζοντας τις βέλτιστες πρακτικές βιωσιμότητας. Προς αυτή την κατεύθυνση περιορίζει τη χρήση πλαστικού σε κάθε της δραστηριότητα και υπηρεσία.

Ακολουθήστε το The Indicator στο Google news

Σχετικά Νέα