

Ο θεσμός των Supermarket Awards ανέδειξε για μία ακόμη χρονιά τις πιο ουσιαστικές πρωτοβουλίες, μέσω των οποίων κορυφαίες επιχειρήσεις σούπερ μάρκετ και προμηθευτές FMCG και υπηρεσιών, κατάφεραν να επιτύχουν σημαντικούς στόχους τόσο στο οικονομικό όσο και στο κοινωνικό πεδίο, αναφέρει ανακοίνωση της Lidl Ελλάς η οποία προσθέτει έξι νέα βραβεία στο ενεργητικό της, κατακτώντας στα Supermarket Awards 3 χρυσά, 2 αργυρά και 1 χάλκινο
Συγκεκριμένα η Lidl Ελλάς απέσπασε:
– Gold βραβείο στην κατηγορία «Αριστεία στην Εφοδιαστική Αλυσίδα» για την αυτοματοποιημένη παραγγελία φρέσκων προϊόντων. Μια μετεξέλιξη του υπάρχοντος τρόπου παραγγελίας με βελτιωτικές προσεγγίσεις, καθώς μέσω χρήσης τεχνολογίας server και ηλεκτρονικών προγραμμάτων δημιουργούνται ηλεκτρονικές λίστες παραγγελίας, άμεσα και γρήγορα.
– Gold βραβείο στην κατηγορία «Αποτελεσματική Ενεργειακή Διαχείριση» για τις επιτυχημένες πρακτικές διαχείρισης ενέργειας. Σε ένα περιβάλλον διαρκώς αυξανόμενων ενεργειακών αναγκών, με παράλληλη ανάπτυξη όλου του εγκατεστημένου εξοπλισμού και των προσφερόμενων υπηρεσιών και προΐόντων της, η Lidl Ελλάς κατάφερε να βελτιώσει όλους τους ειδικούς δείκτες κατανάλωσης ενέργειας και επομένως την ενεργειακή της απόδοση, για όλους τους τύπους ακινήτων της.
– Gold βραβείο στην ενότητα «Private Label (Προϊόντα /Σειρές PL)» για τον «Φούρνο» των καταστημάτων Lidl. Η Lidl Ελλάς επιλέγει τους καλύτερους παρασκευαστές και φροντίζει να τηρούνται όλες οι απαραίτητες προδιαγραφές ποιότητας. Όλα τα αρτοσκευάσματά ψήνονται στους σύγχρονους αυτοκαθαριζόμενους φούρνους και τοποθετούνται σε ειδικά ράφια, για να διατηρούνται φρέσκα μέχρι τη στιγμή που θα τα επιλέξουν οι καταναλωτές, τηρώντας τους κανόνες υγιεινής και ασφάλειας.
– Silver βραβείο στην κατηγορία «Τεχνολογίες, Συστήματα ή Τεχνικές Διοίκησης» για το έργο Smart Organization – Digital Collaboration. Το νέο πλαίσιο της «Έξυπνης Οργάνωσης» προωθεί το τρίπτυχο «αμεσότητα-αποτελεσματικότητα-ανταλλαγή» το οποίο συνεπάγεται την επιτυχημένη οργάνωση, αποτελεσματική παρακολούθηση των εξελίξεων, την αμφίδρομη επικοινωνία στρατηγικών θεμάτων μεταξύ της Διοίκησης και των Στελεχών, ηλεκτρονικά, επιτρέποντας την πρόσβαση στη νέα οργάνωση, σε αρχεία και δεδομένα από οποιαδήποτε συσκευή iPad, PC, laptop και κινητό.
– Silver βραβείο στην κατηγορία «Στρατηγική Social Media» για το «Φυλλάδιο Προσφοράς #apotalidl». H Lidl Ελλάς ηγήθηκε της προσπάθειας για ένα καλύτερο αύριο καλώντας τον κόσμο μέσω της ιστοσελίδας fylladioprosforasapotalidl.gr να μοιραστεί «ηλεκτρονικά» το μήνυμα αγάπης και αλληλεγγύης του «Φυλλαδίου Προσφοράς #apotalidl». Συνολικά, πραγματοποιήθηκαν 40.083 shares με αποτέλεσμα να προσφερθεί ισάριθμο ποσό σε αξία προϊόντων στους οργανισμούς Ανοιχτή Αγκαλιά, Δίκτυο Κοινωνικής Αλληλεγγύης και Προσφοράς, Μπορούμε και Χαμόγελο του Παιδιού.
– Bronze βραβείο στην κατηγορία «Μάρκετινγκ & Διαφήμιση» για την επετειακή καμπάνια “20 χρόνια Lidl Ελλάς”. Η Lidl Ελλάς με αφορμή τον εορτασμό των 20 χρόνων δραστηριοποίησής της στην Ελλάδα, γιόρτασε με μια integrated marketing campaign την επέτειό της με το καταναλωτικό κοινό αποδεικνύοντας μέσω τηλεοπτικών και digital spots, διαγωνισμών, ενεργειών και επετειακών προϊόντων, ότι κάνει την κάθε μέρα να αξίζει
Σχετικά Νέα
Στο «κόκκινο» η Wall Street: Σημαντικές απώλειες με φόντο την επίθεση Τραμπ στον Πάουελ
Υποχωρούν εκ νέου τη Δευτέρα όλοι οι βασικοί δείκτες στη Wall Street, καθώς οι.
Απώλειες άνω του 2% για το πετρέλαιο, εν μέσω μηνυμάτων για πρόοδο στις συνομιλίες ΗΠΑ – Ιράν
“Βουτιά” άνω του 2% γνώρισε το πετρέλαιο, εν μέσω ενδείξεων προόδου στις συνομιλίες μεταξύ.
Σε νέα ιστορικά υψηλά “εκτοξεύθηκε” ο χρυσός, πάνω από τα 3.400 δολάρια
Πάνω από τα 3.400 δολάρια “σκαρφάλωσε” ο χρυσός, φθάνοντας σε νέα ιστορικά υψηλά, καθώς.
Στάση αναμονής για τον κλάδο της επιτραπέζιας ελιάς και του ελαιολάδου με φόντο τους δασμούς Τραμπ
Στάση αναμονής τηρούν οι κλάδοι της επιτραπέζιας ελιάς και του τυποποιημένου ελαιόλαδου μετά και.