

H Lidl κατέγραψε τη μεγαλύτερη ανάπτυξη των μεριδίων της στη γαλλική αγορά σούπερ μάρκετ, σύμφωνα με στοιχεία που έδωσε στη δημοσιότητα η Kantar. Η γερμανική αλυσίδα είδε το μερίδιο αγοράς της να ενισχύεται κατά 50 μονάδες και να διαμορφώνεται στο 5,9% για την περίοδο από τις 13 Μαΐου ως τις 9 Ιουνίου, ποσοστό το οποίο μεταφράζεται σε 460.000 νέους καταναλωτές. Σύμφωνα με την Kantar, η Lidl από την αρχή της χρονιάς αυξάνει σταθερά την πελατειακή της βάση στη Γαλλία, όπου ηγετική θέση κατέχει η E.Leclerc, με μερίδιο 21,7%.
Πηγή: businessnews.gr
Σχετικά Νέα
Ο όμιλος Volkswagen μιλά για πιθανή μετεγκατάσταση μέρους της παραγωγής της Audi στις ΗΠΑ
Ο όμιλος Volkswagen θα μπορούσε να μετεγκαταστήσει μέρος της παραγωγής της μάρκας Audi στις.
Στο σφυρί 4άστερο ξενοδοχείο στο Γύθειο
Το πολυτελές ξενοδοχείο του Γυθείου “Las Hotel & Spa”, αναμένεται να βγει σύντομα στο.
ΗΠΑ: Επιβάλλουν τέλη για τα κινεζικής κατασκευής πλοία στα αμερικανικά λιμάνια
Οι ΗΠΑ αποκάλυψαν πως σχεδιάζουν να επιβάλουν λιμενικά τέλη στα κινεζικά πλοία σε μια.
BofA: Το μεγάλο rotation συνεχίζεται – Ελπίζουν για Ευρώπη ακόμη οι επενδυτές
Οι προσδοκίες για την παγκόσμια ανάπτυξη υποχωρούν σε ιστορικά χαμηλά, αλλά οι ελπίδες για.