

H Lidl κατέγραψε τη μεγαλύτερη ανάπτυξη των μεριδίων της στη γαλλική αγορά σούπερ μάρκετ, σύμφωνα με στοιχεία που έδωσε στη δημοσιότητα η Kantar. Η γερμανική αλυσίδα είδε το μερίδιο αγοράς της να ενισχύεται κατά 50 μονάδες και να διαμορφώνεται στο 5,9% για την περίοδο από τις 13 Μαΐου ως τις 9 Ιουνίου, ποσοστό το οποίο μεταφράζεται σε 460.000 νέους καταναλωτές. Σύμφωνα με την Kantar, η Lidl από την αρχή της χρονιάς αυξάνει σταθερά την πελατειακή της βάση στη Γαλλία, όπου ηγετική θέση κατέχει η E.Leclerc, με μερίδιο 21,7%.
Πηγή: businessnews.gr
Σχετικά Νέα
Saudi Aramco: Μείωση των κερδών της στο πρώτο τρίμηνο του έτους
Η Saudi Aramco ανακοίνωσε μείωση των κερδών της στο πρώτο τρίμηνο, καθώς οι χαμηλότερες.
COSMOTE TELEKOM: Νέα εποχή δυνατοτήτων με διεθνές αποτύπωμα
Σε ένα περιβάλλον που χαρακτηρίζεται από διαρκείς μεταβολές, ενίσχυση του ανταγωνισμού και επιταχυνόμενη ψηφιακοποίηση,.
Επιχειρηματικό Φόρουμ Ελλάδας – Τουρκίας: «Οραματιζόμαστε ένα κοινό επιχειρηματικό μέλλον»
Μιλώντας στο Επιχειρηματικό Φόρουμ Ελλάδας – Τουρκίας, που διεξήχθη σήμερα, 9 Μαΐου, στην Κωνσταντινούπολη,.
Άνω του 3% τα κέρδη του αργού στην εβδομάδα
Πάνω από 1% αυξήθηκαν οι τιμές του πετρελαίου καθώς η εμπορική συμφωνία των ΗΠΑ.