H Lidl κατέγραψε τη μεγαλύτερη ανάπτυξη των μεριδίων της στη γαλλική αγορά σούπερ μάρκετ, σύμφωνα με στοιχεία που έδωσε στη δημοσιότητα η Kantar. Η γερμανική αλυσίδα είδε το μερίδιο αγοράς της να ενισχύεται κατά 50 μονάδες και να διαμορφώνεται στο 5,9% για την περίοδο από τις 13 Μαΐου ως τις 9 Ιουνίου, ποσοστό το οποίο μεταφράζεται σε 460.000 νέους καταναλωτές. Σύμφωνα με την Kantar, η Lidl από την αρχή της χρονιάς αυξάνει σταθερά την πελατειακή της βάση στη Γαλλία, όπου ηγετική θέση κατέχει η E.Leclerc, με μερίδιο 21,7%.
Πηγή: businessnews.gr
Σχετικά Νέα
-
Όμιλος Ιατρικού Αθηνών: Υπογραφή Mνημονίου στρατηγικής συνεργασίας με τη Lamda Development για τη δημιουργία πρότυπου υπερσύγχρονου Healthcare Park στο Ελληνικό
ΟΌμιλος Ιατρικού Αθηνών ως επικεφαλής της ελληνικής κοινοπραξίας (Όμιλος Ιατρικού Αθηνών 70%, Βιοϊατρική 30%).
-
Ανεβαίνει το βαρόμετρο φόβου VIX – Σε αποσύνθεση το ράλι στη Wall Street;
Το ένδοξο ράλι του 2024 στη Wall Street δείχνει να πλησιάζει σε επικίνδυνη στροφή.
-
Με κέρδη έκλεισε ο χρυσός με φόντο το ΑΕΠ των ΗΠΑ
Ανοδικά κινήθηκε η τιμή του χρυσού την Πέμπτη, καθώς οι αποδόσεις των αμερικανικών ομολόγων.
-
Με αρνητικά πρόσημα έκλεισαν οι ευρωαγορές
Οι ευρωπαϊκοί χρηματιστηριακοί δείκτες κινήθηκαν ως επί το πλείστον με απώλειες την Πέμπτη, επηρεασμένοι.