Σε αντίθεση με τους πράκτορες της ρωσικής Internet Research Agency, αυτοί οι επιχειρηματίες δεν διαθέτουν πολυμελείς ομάδες ούτε στρατιές πλαστών λογαριασμών στο Twitter και το Facebook. Όμως, τα χρήματά τους, τούς επιτρέπουν να χρηματοδοτούν μικρές ομάδες ακτιβιστών και εξειδικευμένες εταιρείες πολιτικής επικοινωνίας, η δράση των οποίων στη συνέχεια πολλαπλασιάζεται μέσω της αγοράς διαφημίσεων στα κοινωνικά δίκτυα για τη διάδοση των μηνυμάτων. Καρδιά της ομάδας, ο Ρόμπερτ Μερτσερ , συν-διαχειριστής του ισχυρού επενδυτικού ταμείου Renaissance Technologies, και η κόρη του Ρεμπέκα, οι οποίοι χρηματοδότησαν την εμφάνιση του συνωμοσιολογικού ιστοτόπου (“εναλλακτική δεξιά”- καμπάνια Ντόναλντ). Η γαλλική εφημερίδα καταγράφει αναλυτικά πρόσωπα και δραστηριότητα με παραδείγματα και από Γαλλία, Βρετανία, Κροατία…
ΑΠΕ-ΜΠΕ