Κρέτσος: Οι μεραρχίες της προπαγάνδας πέτυχαν το στόχο τους

«Βελτιώσαμε όλα τα μακροοικονομικά μεγέθη, βγάλαμε τη χώρα από τα μνημόνια, ασκήσαμε φιλολαϊκή πολιτική θεσμοθετήσαμε την αναπτυξιακή τράπεζα και επιπλέον την φιλολαϊκή πολιτική που κάναμε την θεσμοθετήσαμε με μόνιμα μέτρα» ανέφερε σε μια πρώτη αντίδραση φανερά πικραμένος ο υφυπουργός Ψηφιακής Πολιτικής, Λευτέρης Κρέτσος.

Ο ίδιος έκανε λόγο για σκιές στην διαδικτυακή διαφήμιση της ΝΔ, ενώ έκανε λόγο για «μεραρχίες» προπαγάνδας:

“Έχει πολύ μεγάλη σημασία το πως λειτουργεί ο χώρος του διαδικτύου ο οποίος είναι πλέον κυρίαρχος γιατί οι πολίτες δαπανούν πολύ χρόνο μπροστά από μία οθόνη ή από το κινητό τους.

Πως γίνεται ένα πτωχευμένο κόμμα σαν την Ν.Δ. να αγοράζει on line διαφήμιση; ή πως αγόραζε on line διαφήμιση το 2015 με τα capital controls.”

“Είχαμε μεραρχίες προπαγάνδας που πέτυχαν το στόχο τους, όχι όμως ολοκληρωτικά. Μια τεράστια πολιτική παρακαταθήκη που θα εξαργυρωθεί στις επόμενες εκλογές ότι η κυβέρνηση αυτή νοικοκύρεψε τα οικονομικά και το σθένος του πρωθυπουργού να διεκδικεί δικαιώματα για αυτούς που το έχουν ανάγκη”.

Τέλος κλείνοντας ανέφερε ότι “καταλαβαίνω τη χαρά, για τους αντιπάλους μας και τη Ν.Δ. αλλά δεν είμαι καθόλου σίγουρος ότι η επόμενη κυβέρνηση θα είναι κυβέρνηση Ν.Δ. και ΚΙΝΑΛ”.

Ακολουθήστε το The Indicator στο Google news

Σχετικά Νέα