Κατακόρυφη πτώση του τζίρου στους υπόλοιπους κλάδους.
Μόνον από τα σούπερ μάρκετ έκαναν αγορές οι Έλληνες καταναλωτές τον Απρίλιο εφέτος, δεύτερο μήνα του lockdown λόγω της πανδημίας του κορονοϊού, με αποτέλεσμα ο τζίρος στο λιανικό εμπόριο της χώρας να καταγράψει μεγάλη πτώση κατά 24,8%.
Ειδικότερα, ο όγκος των πωλήσεων μειώθηκε, όπως μεταδίδει το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων σε:
- Ένδυση- υπόδηση (83,1%),
- Έπιπλα- ηλεκτρικά είδη- οικιακό εξοπλισμό (52,5%),
- Βιβλία-χαρτικά- λοιπά είδη (52,5%),
- Πολυκαταστήματα (45,4%),
- Καύσιμα και λιπαντικά αυτοκινήτων (31,9%),
- Τρόφιμα- ποτά- καπνό (26,3%) και Φαρμακευτικά- καλλυντικά (3,6%).
Διασώθηκαν μόνον τα μεγάλα καταστήματα τροφίμων, με αύξηση 6,2%.
Παράλληλα, εποχικά διορθωμένος γενικός δείκτης παρουσίασε μείωση 25,5% τον Απρίλιο 2020 σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Μαρτίου 2020.
Ο γενικός δείκτης κύκλου εργασιών (κύκλος εργασιών σε τρέχουσες τιμές) παρουσίασε μείωση 24,7% τον Απρίλιο 2020 σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Απριλίου 2019, ενώ σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Μαρτίου 2020 σημείωσε μείωση 23,3%.
Παράλληλα, ο εποχικά διορθωμένος γενικός δείκτης παρουσίασε μείωση 26,5% τον Απρίλιο 2020 σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Μαρτίου 2020.
Σχετικά Νέα
-
Κατακόρυφη άνοδος περιστατικών απάτης στις συναλλαγές με κάρτες
Την κατακόρυφη αύξηση του πλαστικού χρήματος στην καθημερινότητα των νοικοκυριών και των επιχειρήσεων με.
-
Φορολογικές δηλώσεις 2024: Άνοιξε η πλατφόρμα της ΑΑΔΕ
«Στον αέρα» βρίσκεται η πλατφόρμα της ΑΑΔΕ για την υποβολή των φορολογικών δηλώσεων 9.
-
Πλημμύρες: 4.850 επιχειρήσεις και αγρότες έλαβαν το 50% της προβλεπόμενης κρατικής αρωγής
Το Υπουργείο Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας συνεχίζει με εντατικούς ρυθμούς, σε συνεργασία με.
-
Focus-Bari: 6 στους 10 Έλληνες θεωρούν ότι έχει μειωθεί η αγοραστική τους δύναμη
“Το 62% των Ελλήνων δηλώνει ότι έχει περιοριστεί η αγοραστική του δύναμη λόγω πληθωρισμού,.