Κορωνοϊός: Netflix και YouTube της Google μειώνουν την ποιότητα εικόνας

Μετά τη Netflix και το YouTube συμφώνησε να μειώσει την ανάλυση, δηλαδή την ποιότητα της εικόνας, σε όλες τις μεταδόσεις ροής (streaming) στην Ευρωπαϊκή Ένωση, προκειμένου να διατηρηθεί η ομαλή λειτουργία του διαδικτύου κατά τη διάρκεια της κρίσης του κορωνοϊού.

Ο πολύ μεγάλος όγκος δεδομένων που χρειάζονται για την υψηλή ευκρίνεια που προσφέρουν οι διαδικτυακές πλατφόρμες όπως η Netflix, το YouTube, η Disney Plus, το Hulu, το HBO και το Amazon επιβραδύνουν τη διαδικτυακή κίνηση, καθώς λόγω των έκτακτων συνθηκών, χιλιάδες πολίτες μένουν στο σπίτι.

Λόγω των έκτακτων συνθηκών που προκάλεσε η πανδημία οι Ευρωπαίοι περιορίζουν τις εξόδους τους μένοντας σπίτι ή εργάζονται μέσω τηλεργασίας.

Σύμφωνα με ρεπορτάζ του CNN, το νέο καθεστώς θα διαρκέσει και για τις δύο εταιρείες για τουλάχιστον ένα μήνα, δηλαδή 30 ημέρες.

Σύμφωνα με εκπρόσωπο του Netflix, με το μέτρο προβλέπεται η κίνηση να μειωθεί κατά 25% στα ευρωπαϊκά δίκτυα, εξασφαλίζοντας ακόμη και σε τόσο δύσκολους καιρούς την κατάλληλη ποιότητα.

Για λογαριασμό του YouTube, εκπρόσωπος της Google ανέφερε στο ίδιο μέσο: «Εργαζόμαστε πυρετωδώς και θα συνεχίσουμε να συνεργαζόμαστε με τις κυβερνήσεις κρατών και τους φορείς εκμετάλλευσης δικτύων, έτσι ώστε να ελαχιστοποιηθεί ο «φόρτος» των δικτύων. Στόχος μας να μην χαθεί η ποιότητα του ίντερνετ και να συνεχιστεί η καλή εμπειρία χρήστη».

Στη νέα πραγματικότητα που έχει φέρει στη ζωή μας ο κορωνοϊός, εκατομμύρια άνθρωποι σε όλο τον κόσμο εργάζονται από το σπίτι τους, την ίδια ώρα που τα παιδιά βρίσκονται στο σπίτι και απασχολούνται στο διαδίκτυο.

Τον Οκτώβριο του 2006, η εταιρεία αγοράστηκε από την Google με ανταλλαγή μετοχών αξίας 1,65 δισεκατομμυρίων δολαρίων ΗΠΑ και σήμερα λειτουργεί ως θυγατρική της Google.

Το Facebook την Τετάρτη αναγνώρισε ότι η πανδημία του κορωνοϊού οδηγεί την πλατφόρμα στα όριά της.

Την ίδια ώρα, το YouTube θα προτάσσει σε υψηλή προτεραιότητα στη σελίδα του αξιόπιστα βίντεο που αφορούν τον κορωνοϊό και την ενημέρωση του κοινού. Με αυτόν τον τρόπο ο χρήστης θα μπορεί εύκολα και έγκυρα όλα τα βίντεο που σχετίζονται με τον κορωνοϊό.

Οι δύο εταιρείες κολοσσοί αποφάσισαν να μειώσουν την ανάλυση στο περιεχόμενό τους, παρότι δεν έχουν παρατηρηθεί ακόμη σημαντικές πιέσεις στο σύστημα.

Σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση του 2019 της εταιρείας αμερικανικού εξοπλισμού δικτύωσης Sandvine με έδρα την Καλιφόρνια, τα βίντεο αντιπροσωπεύουν πάνω από το 60% των δεδομένων που παραδίδονται από τους παρόχους διαδικτύου στους καταναλωτές. Η Netflix αντιπροσωπεύει μόλις το 12% της συνολικής κυκλοφορίας, σύμφωνα με το ρεπορτάζ του CNN, ενώ η επισκεψιμότητα Google, που κατευθύνεται από το YouTube, αντιπροσωπεύει άλλο ένα 12%.

Ακολουθήστε το The Indicator στο Google news

Σχετικά Νέα