Έκτακτα μέτρα ανακοίνωσε η ΔΕΗ για την οικονομική ελάφρυνση των πελατών της επιχείρησης. Τα νέα μέτρα αφορούν στο διάστημα από τις 26 Μαρτίου και για τρεις μήνες στο πλαίσιο των μέτρων ελάφρυνσης από τον αντίκτυπο της κρίσης του κορονοϊού. Μεταξύ άλλων περιλαμβάνονται κατάργηση της πάγιας χρέωσης για όλους τους καταναλωτές, έκπτωση 5 ευρώ για όσους λαμβάνουν ηλεκτρονικό λογαριασμό και επιπλέον 8% για τους ευάλωτους πελάτες και για καταναλώσεις πάνω από 2.000 κιλοβατώρες. Συγκεκριμένα προβλέπονται τα εξής:
• Δωρεάν πάγιο για όλους τους πελάτες χαμηλής τάσης.
• Έκπτωση 8% στους ευάλωτους πελάτες κατηγορίας Β’ & Γ’ (ηλικιωμένοι άνω των 70 ετών, άτομα σε μηχανική υποστήριξη, που δεν εντάσσονται στο ΚΟΤ). Οι ευάλωτοι πελάτες-δικαιούχοι του Κοινωνικού Οικιακού Τιμολογίου συνεχίζουν να τιμολογούνται με τα ειδικά προνομιακά τιμολόγια και μεγάλες εκπτώσεις.
«Η ΔΕΗ στέκεται δίπλα στην ελληνική κοινωνία τις δύσκολες ώρες που περνάμε. Βασική της προτεραιότητα είναι η διασφάλιση της ενεργειακής επάρκειας της χώρας και συγχρόνως η στήριξη των καταναλωτών της. Ειδικά αυτή την κρίσιμη περίοδο, που επιβάλλεται η μεγαλύτερη δυνατή παραμονή μας στο σπίτι. Στο βαθμό των δυνατοτήτων της, προχωρά σε μια σειρά μέτρων οικονομικής ελάφρυνσης των πολιτών. Ενώ παράλληλα, βοηθά όλους τους πελάτες της να πραγματοποιήσουν τις συναλλαγές τους και να εξυπηρετηθούν από το σπίτι τους καλώντας στο τηλεφωνικό κέντρο της ΔΕΗ 11770 ή μέσα από την ιστοσελίδα www.dei.gr», αναφέρει η επιχείρηση.
Παράλληλα, η ΔΕΗ έχει ήδη προβεί σε σειρά παρεμβάσεων για την βελτίωση της εξυπηρέτησης των πελατών της από το τηλεφωνικό κέντρο 11770 και την ιστοσελίδα της www.dei.gr. Συγκεκριμένα:
• Το τηλεφωνικό κέντρο 11770 λειτουργεί με διευρυμένο ωράριο καθημερινά από τις 7:00 το πρωί έως τις 21:00 το βράδυ.
• Οι πελάτες μπορούν να εξυπηρετηθούν από το 11770 για όλες τις συναλλαγές τους (νέα συμβόλαια, αλλαγές στοιχείων, διακανονισμοί, κλπ.).
• Στην ιστοσελίδα της ΔΕΗ www.dei.gr/epayment όλοι οι πελάτες μπορούν να πληρώσουν απλά και γρήγορα χωρίς καμία επιπλέον προμήθεια με όλες τις χρεωστικές και πιστωτικές κάρτες.
• Το τηλεφωνικό κέντρο 11770 εξυπηρετεί όσους πελάτες δεν είναι εξοικειωμένοι με τις ηλεκτρονικές πληρωμές δίνοντάς τους οδηγίες βήμα-βήμα για την πληρωμή μέσω της ιστοσελίδας της ΔΕΗ.
• Το τηλεφωνικό κέντρο 11770 θα μπορεί, σε περίπτωση που ο εκτιμώμενος χρόνος αναμονής υπερβαίνει τα 3 λεπτά, να καλεί όσους πελάτες το επιθυμούν, ώστε να βελτιωθεί η διαδικασία εξυπηρέτησής τους. Ο αναπληρωτής διευθύνων σύμβουλος της ΔΕΗ, υπεύθυνος για τον εκσυγχρονισμό της Εμπορίας, Γιώργος Καρακούσης δήλωσε σύμφωνα με το ΑΠΕ- ΜΠΕ πως «η ΔΕΗ σε αυτή τη δοκιμασία στέκεται δίπλα στο κοινωνικό σύνολο. Οι εργαζόμενοί μας δίνουν τη μάχη για τη διασφάλιση της ενεργειακής επάρκειας της χώρας και για την καλύτερη εξυπηρέτηση όλων. Οι πελάτες μας αυτές τις κρίσιμες ώρες πρέπει να μείνουν σπίτι για να παραμείνουν ασφαλείς».
Σχετικά Νέα
-
Πάσχα: Από αύριο τίθεται σε ισχύ το εορταστικό ωράριο στα καταστήματα-Πώς θα λειτουργήσουν
Από αύριο, Πέμπτη, 25 Απριλίου τίθεται σε ισχύ το εορταστικό ωράριο λειτουργίας για το.
-
Μπόνους 300 ευρώ από τη ΔΥΠΑ: Ποιοι πληρώνονται σήμερα
Μπόνους ύψους 300 ευρώ καταβάλλει σήμερα η ΔΥΠΑ σε επιπλέον 3.196 μη επιδοτούμενους μακροχρόνια ανέργους.
-
Ενοίκια γραφείων: Γιατί συνεχώς ακριβαίνουν – Οι τιμές ανά περιοχές
Θέλω να διαβεβαιώσω κατηγορηματικά ότι καμία μελέτη από κανένα ινστιτούτο, καμία εταιρεία, ούτε από.
-
Καλάθι του Πάσχα: Από σήμερα τίθεται σε ισχύ -Ποια προϊόντα θα περιλαμβάνει
Από σήμερα, Τετάρτη 24 Απριλίου 2024 μέχρι και τις 4 Μαΐου 2024 τίθεται σε.