Κορωνοϊός: Ασθενής με βεβαρημένο ιστορικό καταγγέλλει τον ΕΟΔΥ για αδιαφορία

Μία σοβαρή καταγγελία για σοβαρές ελλείψεις στο τηλεφωνικό κέντρο του ΕΟΔΥ έκανε το πρωί της Παρασκευής 3 Απριλίου μία φαρμακοποιός στην κάμερα του Open TV.

«Οι άνθρωποι που βρίσκονται πίσω από τις τηλεφωνικές γραμμές του ΕΟΔΥ είναι άσχετοι. Στις 17/3 ο γιος μου παρουσίασε απώλεια γεύσης και όσφρησης και είχε πυρετό. Πήρε στον ΕΟΔΥ μίλησε με τον τηλεφηνητή, δεν τον κατέγραψαν, δεν του κράτησαν όνομα, δεν του έδωσαν οδηγίες, δεν έγινε ιχνηλάτιση. Tου είπαν μείνε σπίτι και πλύνε τα χέρια σου! Πήρε και δεύτερη φορά, τους το ξαναείπε και του είπαν να έρθει σε επικοινωνία με τον οικογενειακό γιατρό. Την 5η ημέρα πήρα μόνη μου στον ΕΟΔΥ και διαπίστωσα ότι ο άνθρωπος που μου μιλούσε ήταν άσχετος. Δεν έχουν τηλεφωνητές με την παραμικρή ιατρική γνώση.

Κλείσαμε τεστ σε ιδιώτη γιατρό το οποίο βγήκε θετικό στον κορονοϊό. Τους είχε πει ότι το καλοκαίρι είχε νοσηλευτεί στο Ιπποκράτειο με κολπική μαρμαρυγή, αλλά πάλι δεν έγινε τίποτα. Νόσησε και η σύζυγός του τελικά. Ξαναπήρε στον ΕΟΔΥ, δήλωσε ότι ήταν θετικό κρούσμα και μόνο τότε τον συνέδεσαν με γιατρό και του είπε γιατί δεν πήρες εμάς μ’ αυτά τα συμπτώματα; Η γιατρός με την οποία συνομίλησε του είπε ότι ήταν εγκληματικό αυτό που έγινε και χρίζει καταγγελίας» είπε η κ. Καρυδάκη καταγγέλλοντας τον τρόπο με τον οποίο ο ΕΟΔΥ λειτουργεί το τηλεφωνικό κέντρο.

 

Ακολουθήστε το The Indicator στο Google news

Σχετικά Νέα