

Η πρόσφατη εισαγωγή υλικού στα σχολεία με αντιεπιστημονικό και σκοταδιστικό περιεχόμενο εγείρει σοβαρά ζητήματα για την ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας, σημειώνει σε ανακοίνωσή του το Κίνημα Αλλαγής.
“Σε εποχές, όπου η γνώση και η επιστήμη προσδιορίζουν σχεδόν καθοριστικά το δημιουργικό μέλλον της σύγχρονης κοινωνίας, κάθε απόπειρα εισαγωγής μεσαιωνικών και ανορθολογικών αντιλήψεων ιδιαίτερα στο σχολείο δημιουργει μεγαλο παιδαγωγικό ζήτημα.
Μια τόσο ακραία αντιδραστική θεώρηση του ανθρώπου και της ζωής – όπως αυτή που κομίζει η πρόσφατη αντίληψη περί “αγέννητου παιδιού” – δεν μπορεί να περάσει χωρίς να αποδοθούν συγκεκριμένες ευθύνες. Οι απόψεις που διατυπώνονται υπονομεύουν ευθέως την γνώση, την εκπαίδευση, την επιστήμη, την αγωγή.
Το εν λόγω πρόγραμμα είχε “εντολή Υφυπουργού” και εστάλη στα σχολεία με τον πιο επίσημο τρόπο. Συνεπώς, δύο τινά συμβαίνουν. Ή το Υπουργείο Παιδείας ασπάστηκε τις εν λόγω θεωρίες και έκρινε ότι έπρεπε να εισαχθούν επίσημα στο περιεχόμενο της θεσμικής γνώσης ή δεν έχει στελέχη ικανά να διακρίνουν τι είναι επιστημονικά και εκπαιδευτικά σωστό για τα σχολεία.
Ως εκ τούτου, το Υπουργείο οφείλει να δώσει σαφείς απαντήσεις για το τι συνέβη, να δημοσιοποιήσει τα σχετικά έγγραφα και να αποδώσει συγκεκριμένες ευθύνες”, καταλήγει η Χαριλάου Τρικούπη.
Σχετικά Νέα
Συλλυπητήρια Κ. Μητσοτάκη για το θάνατο του πάπα Φραγκίσκου
“Οι πιστοί της Ρωμαιοκαθολικής Εκκλησίας θρηνούν την απώλεια του θρησκευτικού ηγέτη τους και οι.
ΣΥΡΙΖΑ: Η επέτειος της 21ης Απριλίου αποτελεί υπόμνηση του καθήκοντος θωράκισης
«Η θλιβερή επέτειος της 21η Απριλίου αποτελεί πάντα υπόμνηση του καθήκοντος θωράκισης και υπεράσπισης.
ΚΚΕ: Οι πρωταγωνιστές της δικτατορίας των συνταγματαρχών ήταν πρόσωπα που υπηρέτησαν τους μηχανισμούς του αστικού κράτους
Το ΚΚΕ σε ανακοίνωσή του «για τη “μαύρη” επέτειο από την επιβολή της δικτατορίας.
Ν. Ανδρουλάκης για την 21η Απριλίου: Η συλλογική μνήμη άγρυπνος φρουρός των δημοκρατικών θεσμών και των ανθρωπίνων δικαιωμάτων
«Το χουντικό πραξικόπημα της 21ης Απριλίου του 1967 γύρισε την Ελλάδα πολλές δεκαετίες πίσω,.