Το Πεκίνο ενεργοποίησε στις 18 Μαΐου ένα οικοσύστημα επόμενης γενιάς για την ανταλλαγή μπαταριών των φορτηγών βαρέων μεταφορών, με στόχο την διείσδυση της ηλεκτροκίνησης σε ποσοστό 50% στον αναφερόμενο τομέα μέσα στην επόμενη τριετία.
Το πρόγραμμα υλοποιείται στο πλαίσιο της ευρύτερης προσπάθειας για το μηδενισμό του αποτυπώματος άνθρακα στον τομέα των μεταφορών.
Η εναρκτήρια τελετή για την προώθηση του αναφερόμενου προγράμματος φιλοξενήθηκε από την Ένωση Επικοινωνιών και Μεταφορών της Κίνας (CCTA), αλλά και τον κολοσσό παραγωγής μπαταριών CATL στην πόλη Ντατόνγκ της κινεζικής επαρχίας Σανσί, με έμφαση στον διπλό στόχο της μείωσης του κόστους της μεταφοράς φορτίων, αλλά και της υλοποίησης των στόχων μείωσης του αποτυπώματος άνθρακα.
Στη διάρκεια της εκδήλωσης η CATL παρουσίασε το μοντέλo μπαταρίας της #75, αλλά κι ένα σασί οχήματος πολλαπλής χρήσης για την τοποθέτηση μπαταρίας, υποσχόμενη το χαμηλότερο κόστος κύκλου ζωής ανά τονοχιλιόμετρο, αλλά και υψηλά στάνταρ ασφάλειας.
Η εταιρία υποστήριξε ότι τα φορτηγά που χρησιμοποιούν το σύστημά της εξοικονομούν 0,62 γιουάν (περίπου 7,7 σεντς του ευρώ) ανά χιλιόμετρο, σε σύγκριση με τα πετρελαιοκίνητα φορτηγά, με το ποσό αυτό της εξοικονόμησης να φτάνει στα 60.000 γιουάν (περίπου 7.442 ευρώ) ετησίως για τα φορτηγά μεταφορών που διανύουν μεγάλες αποστάσεις.