

Σε έντονο ύφος απάντησε η υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων, Νίκη Κεραμέως, στις δηλώσεις στελεχών της αξιωματικής αντιπολίτευσης αναφορικά με τις καταλήψεις σχολικών μονάδων και τις σχετικές πρωτοβουλίες που ελήφθησαν από πλευράς υπουργείου.
Η κυρία Κεραμέως ανέφερε ότι από τον ΣΥΡΙΖΑ τα σχολεία γίνονται αντιληπτά «ως πεδίο πολιτικής αντιπαράθεσης» και οι μαθητές «ως ευκαιρία κομματικής πελατείας» και υπογράμμισε πως «όταν η αυτονόητη ανάγκη κάλυψης των χαμένων διδακτικών ωρών και η πρόσβαση στην εκπαίδευση βαφτίζεται «καταστολή», κάτι δεν πάει προφανώς καλά».
Στη δήλωσή της, η υπουργός στηλιτεύει περισσότερο τον ΣΥΡΙΖΑ, αναφέροντας: «Δεν ενδιαφέρουν οι ανάγκες και η μόρφωσή τους (σ.σ. των μαθητών), ούτε και οι θυσίες των γονιών τους. Προέχει η συστηματική παραπληροφόρηση και η καπηλεία των προβληματισμών και των ελπίδων τους στο βωμό του κομματικού οφέλους. Γι’ αυτό και προτιμούν το χειρότερο όλων των σχολείων: το κλειστό».
Η υπουργός Παιδείας επεσήμανε ότι αποτελεί χρέος «να αφουγκραζόμαστε αγωνίες, να προσαρμοζόμαστε στην υγειονομική κρίση και να αναζητούμε λύσεις».
«Πολλά μπορούν να γίνουν στα σχολεία μας για να ανταποκριθούν στις μεγάλες δυνατότητες των μαθητών και τις προσδοκίες όλων, για να γίνουν καλύτερα. Αλλά καλύτερο σχολείο με κλειστές αίθουσες δεν γίνεται», κατέληξε στη δήλωσή της η κυρία Κεραμέως.
Σχετικά Νέα
Σ. Φάμελλος: Κόλαφος η έκθεση της Human Rights Watch για την κυβέρνηση
Το μείζον ζήτημα της κατάστασης της ελευθερίας του Τύπου στην Ελλάδα και στοιχεία που.
Κ. Μητσοτάκης στην απονομή του βραβείου για τις οικονομικές επιδόσεις της Ελλάδας: Αυτή η αναγνώριση ανήκει στον ελληνικό λαό
«Αυτή η αναγνώριση δεν είναι δική μου αποκλειστικά, διότι κατά κύριο λόγο ανήκει στον.
Απ. Τζιτζικώστας: Στόχος μας η ακόμη μεγαλύτερη ανάπτυξη του τουρισμού μέσω ενιαίας ευρωπαϊκής στρατηγικής
Στον τομέα του τουρισμού, ο οποίος αποτελεί ίσως το πιο ανθεκτικό πεδίο επιχειρηματικής δράσης.
Η Κωνσταντοπούλου κάνει λόγο για εκβιασμούς και ζητά εξηγήσεις από τον Καρώνη για το πόρισμα
Τέμπη: Το γεγονός ότι το πόρισμα του κ. Καρώνη, από το ΕΜΠ, «δείχνει» προς τα.