

Ο υπουργός Ανάπτυξης Κώστας Σκρέκας ανέφερε ότι μέσω του e-katanalotis τα νοικοκυριά γνωρίζουν τις αποκλίσεις τιμών στα σούπερ μάρκετ και μπορούν να εξοικονομήσουν μέχρι και 15% από τις αγορές τους.
Συγκεκριμένα, στις δηλώσεις του στο OPEN τόνισε πως «οι καταναλωτές μπορούν να εξοικονομήσουν 10-15% στις αγορές τους με την σύγκριση των τιμών μέσω του e-katanalotis», αναφέροντας και ένα παράδειγμα με τις βρεφικές πάνες όπου οι καταναλωτές μπορούν να βρουν τιμή από 7,96 μέχρι 14,42, δηλάδή μέσω της εφαρμογής μόνο από αυτό το προϊόν να εξοικονομήσουν πάνω από 5 ευρώ.
«Οι καταναλωτές μέσω της εφαρμογής βλέπουν ποιος πουλάει φθηνότερα», πρόσθεσε ο κ. Σκρέκας.
Επίσης, τόνισε ότι ο πληθωρισμός τροφίμων έχει αρχίσει να αποκλιμακώνεται. Ειδικότερα στα σούπερ μάρκετ κυμάνθηκε στο 0,28% τον Μάρτιο. Από τον Ιανουάριο μέχρι τον Μάρτιο μάλιστα, ο πληθωρισμός τροφίμων έχει μειωθεί κατά 40%.
Επιπλέον, όπως ανέφερε ο υπουργός, η Ελλάδα από το 2019 μέχρι σήμερα έχει συνολικά τον χαμηλότερο γενικό πληθωρισμό στην Ευρώπη.
Για τις τιμές της βενζίνης , ο κ. Σκρέκας σημείωσε ότι έχει ξεκινήσει η σταδιακή αποκλιμάκωσή τους.
Ο υπουργός αναφέρθηκε και στον ΦΠΑ. Σημείωσε, ότι μελετήθηκε η μείωσή του, αλλά δεν θα είχε αποτύπωμα στην τσέπη του καταναλωτή ενώ παράλληλα θα επιβάρυνε τα δημόσια έσοδα που είναι απαραίτητα για να στηριχθούν τομείς όπως η Υγεία και η Παιδεία.
«Η κυβέρνηση θα συνεχίσει τον αγώνα κατά της ακρίβειας μέχρι ο καταναλωτής να το νιώσει στην τσέπη του», ανέφερε ο κ. Σκρέκας, τονίζοντας ότι δίνεται ιδιαίτερη βαρύτητα στο πλαφόν στο κέρδος, τους ελέγχους, τα πρόστιμα και την διαφάνεια στις τιμές.
Σχετικά Νέα
Σ. Φάμελλος: Κόλαφος η έκθεση της Human Rights Watch για την κυβέρνηση
Το μείζον ζήτημα της κατάστασης της ελευθερίας του Τύπου στην Ελλάδα και στοιχεία που.
Κ. Μητσοτάκης στην απονομή του βραβείου για τις οικονομικές επιδόσεις της Ελλάδας: Αυτή η αναγνώριση ανήκει στον ελληνικό λαό
«Αυτή η αναγνώριση δεν είναι δική μου αποκλειστικά, διότι κατά κύριο λόγο ανήκει στον.
Απ. Τζιτζικώστας: Στόχος μας η ακόμη μεγαλύτερη ανάπτυξη του τουρισμού μέσω ενιαίας ευρωπαϊκής στρατηγικής
Στον τομέα του τουρισμού, ο οποίος αποτελεί ίσως το πιο ανθεκτικό πεδίο επιχειρηματικής δράσης.
Η Κωνσταντοπούλου κάνει λόγο για εκβιασμούς και ζητά εξηγήσεις από τον Καρώνη για το πόρισμα
Τέμπη: Το γεγονός ότι το πόρισμα του κ. Καρώνη, από το ΕΜΠ, «δείχνει» προς τα.