Κ. Σκρέκας: Επίσκεψη σε σούπερ μάρκετ για το μέτρο της «μόνιμης μείωσης τιμής»

Τον στόχο των 500 προϊόντων έχει βάλει το υπουργείο Ανάπτυξης και ο υπουργός Κώστας Σκρέκας ώστε να ενταχθούν στο μέτρο της «μόνιμης μείωσης τιμής».

Λίγο μετά τις 8:00 το πρωί της Παρασκευής (03/11) ο υπουργός Ανάπτυξης πραγματοποίησε επίσκεψη σε σούπερ μάρκετ στο Μαρούσι προκειμένου να δει την πορεία του σχετικού μέτρου.

Ο K. Σκρέκας σημείωσε, πως το γρηγορότερο πρέπει να πέσουν οι τιμές σε σημαντικά προϊόντα αποκαλύπτοντας ότι σύντομα στη «Μόνιμη Μείωση Τιμής» θα περιλαμβάνονται πάνω από 500 προϊόντα, καθώς ολοένα και περισσότερες εταιρείες δηλώνουν θετικές στην ένταξη τους στη συγκεκριμένη πρωτοβουλία.

Ο υπουργός Ανάπτυξης δήλωσε επίσης, ότι για πρώτη φορά στην Ελλάδα έχουμε μειώσεις τιμών και όχι μόνο ανατιμήσεις, τονίζοντας ότι στόχος της κυβέρνησης είναι σε πρώτη φάση οι τιμές να σταθεροποιηθούν και σε δεύτερη φάση να αρχίζουν να μειώνονται.

Έκανε αναφορά και στα πρόστιμα 2 εκατ. ευρώ που επιβλήθηκαν χτες σε δύο πολυεθνικές, επισημαίνοντας ότι αφορούσαν κυρίως προϊόντα όπως απορρυπαντικά, σαμπουάν και βρεφικές πάνες τα οποία πωλούνταν σε τιμές με περιθώριο κέρδους μεγαλύτερο από αυτό του 2021.

Τέλος, τόνισε, ότι το κόστος για τις εταιρείες έχει μειωθεί καθώς οι τιμές σε πρώτες ύλες και ενέργεια έχουν σημειώσει πτώση και τις κάλεσε να ρίξουν τις τιμές για δύο λόγους:

Για τη στήριξη των καταναλωτών σε μια δύσκολη διεθνή συγκυρία αλλά και για τη βιωσιμότητά τους, καθώς αν οι εταιρείες συνεχίσουν να αυξάνουν τις τιμές αυτό θα επηρεάσει τα κέρδη τους και τη συνολική λειτουργία τους αφού οι καταναλωτές θα αρχίσουν να μειώνουν τις αγορές τους.

Αξίζει να σημειωθεί πως ο K. Σκρέκας υπογράμμισε τη σημασία της εφαρμογής του e-katanalotis όπου οι καταναλωτές μπορούν να βρουν σε πραγματικό χρόνο που υπάρχει το φθηνότερο καλάθι και να κάνουν τις συγκρίσεις ανά σούπερ μάρκετ.

 

 

Πηγή: ΕΡΤ

Ακολουθήστε το The Indicator στο Google news

Σχετικά Νέα