Περίπου 4 στις 10 μικρομεσαίες επιχειρήσεις βρίσκονται απλώς στον χώρο των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, γιατί πρέπει να ακολουθήσουν την τάση της αγοράς. Χωρίς, όμως, να διαθέτουν κάποια οργανωμένη στρατηγική ή να αξιοποιούν συγκεκριμένα εργαλεία. Και το κυριότερο εμπόδιο για αυτές τις επιχειρήσεις, φαίνεται να είναι η έλλειψη γνώσης και δεξιοτήτων”.
Αυτό σημείωσε ο πρόεδρος της Κεντρικής Ένωσης Επιμελητηρίων και του ΕΒΕΑ, Κωνσταντίνος Μίχαλος, στην εκδήλωση που συνδιοργανώνουν το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Αθήνας και το FACEBOOK, με θέμα: “BOOST WITH FACEBOOK”
Όπως είπε ο κ. Μίχαλος, η έλλειψη γνώσης και δεξιοτήτων στη χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης είναι αρκετά σοβαρό θέμα. Γιατί ενώ η δημιουργία μιας σελίδας στο Facebook είναι εύκολη και χωρίς κόστος, η ανάπτυξη της παρουσίας με τρόπο που να μεγιστοποιεί τα επιχειρηματικά οφέλη, χρειάζεται γνώση, σχέδιο και σωστή στόχευση.
“Είναι προφανής, λοιπόν, η ανάγκη πρωτοβουλιών, που συμβάλλουν στην αύξηση της εξοικείωσης, της γνώσης και των δεξιοτήτων των μικρομεσαίων επιχειρήσεων”.
ΠΗΓΗ: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Σχετικά Νέα
-
Wall Street: Το ράλι των «big tech» οδηγεί σε άνοδο
Ανοδικά κινούνται οι βασικοί δείκτες του χρηματιστηρίου της Νέας Υόρκης την Παρασκευή, με τον.
-
Ανοδικά έκλεισε το πετρέλαιο εν μέσω ανησυχιών για την προσφορά λόγω εντάσεων στη Μέση Ανατολή
Ανοδικά έκλεισαν οι τιμές πετρελαίου την Παρασκευή, σπάζοντας ένα αρνητικό σερί δύο εβδομάδων, βρίσκοντας.
-
Διατήρησε τα κέρδη του ο χρυσός μετά τα στοιχεία για τον πληθωρισμό στις ΗΠΑ
Οι τιμές του χρυσού διατήρησαν τα κέρδη τους την Παρασκευή, μετά τη δημοσιοποίηση των.
-
ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ: Στην τροποποίηση όρων συναίνεσαν οι ομολογιούχοι του ΚΟΔ 2021
Η Εταιρεία ανακοινώνει ότι την 26 η Απριλίου 2024 πραγματοποιήθηκε, σύμφωνα με την από.