Η ισπανική κυβέρνηση ανακοίνωσε σήμερα ότι θέλει να απαγορεύσει τις διαφημίσεις ζαχαρωδών προϊόντων, όπως παγωτών και αναψυκτικών, που απευθύνονται σε παιδιά για να αντιμετωπίσει την παιδική παχυσαρκία.
Η απαγόρευση αυτή θα τεθεί σε εφαρμογή το 2022. Θα αφορά τις διαφημίσεις που στοχεύουν στους καταναλωτές κάτω των 16 ετών, στην τηλεόραση, το ραδιόφωνο, το διαδίκτυο και τις εφαρμογές για κινητά τηλέφωνα, όπως είπε ο υπουργός Καταναλωτή, Αλμπέρτο Γκαρθόν.
«Οι ανήλικοι είναι ευάλωτοι καταναλωτές και έχουν την υποχρέωση να τους προστατεύουμε από τις διαφημίσεις», υποστήριξε.
Το σχέδιο αυτό αφορά τις σοκολάτες, τα ζαχαρωτά, ορισμένα γλυκά, τα αναψυκτικά αλλά και τα παγωτά, ανέφερε η κυβέρνηση η οποία έλαβε υπόψη της τα διατροφικά κριτήρια που θέτει ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας.
Ο Αλμπέρτο Γκαρθόν είπε ότι θέλει να ακολουθήσει το παράδειγμα άλλων ευρωπαϊκών χωρών, όπως της Νορβηγίας, της Πορτογαλίας και του Ηνωμένου Βασιλείου.
Σήμερα, στην Ισπανία ένα στα τρία παιδιά θεωρείται υπέρβαρο. Το 1984 το ποσοστό αυτό ήταν μόλις 3%.
«Η διαφήμιση είναι ένας από αυτούς που ευθύνονται για αυτό το ποσοστό», επέμεινε ο υπουργός.
Σύμφωνα με τον ΠΟΥ, σε πανεθνικό επίπεδο, οι παχύσαρκοι στην ηλικιακή ομάδα 5-19 ετών αυξήθηκαν από 4% το 1975 σε πάνω από 18% σήμερα.
Πηγή: Reuters
Σχετικά Νέα
-
Ζημιές σε υποδομές του ουκρανικού ενεργειακού τομέα έπειτα από ρωσικά πυρά
Ζημιές προκλήθηκαν μετά από ρωσικά πυρά σε υποδομές τριών θερμοηλεκτρικών εργοστασίων της μεγαλύτερης ιδιωτικής.
-
Διεθνές Δικαστήριο: Διαταγή για επείγουσα ανθρωπιστική βοήθεια στη Γάζα
Οι ισραηλινές στρατιωτικές επιχειρήσεις εναντίον του παλαιστινιακού ισλαμιστικού κινήματος Χαμάς συνεχίζονται σήμερα στη Λωρίδα.
-
British Airways: Παραλίγο τραγωδία – Αεροπλάνο πέρασε ξυστά από drone
Από τύχη δεν συνέβη το μοιραίο σε πτήση της British Airways που είχε ξεκινήσει.
-
ΟΗΕ: Η κατάσταση στην Αϊτή είναι πλέον “κατακλυσμιαία”
Η κρίση ασφαλείας στην Αϊτή έχει προσλάβει “κατακλυσμιαίες” διαστάσεις, με 1.554 φόνους μόνο τους.