

Η ισπανική κυβέρνηση ενέκρινε ένα προσχέδιο νόμου που αποσκοπεί στη βελτίωση της εξυπηρέτησης πελατών από υπηρεσίες εταιρειών και στη μείωση του χρόνου αναμονής στην τηλεφωνική γραμμή σε τρία λεπτά, δήλωσε σήμερα ο Ισπανός υπουργός Δικαιωμάτων Υποθέσεων Καταναλωτών Αλμπέρτο Γκαρσόν σε συνέντευξη Τύπου.
Το προσχέδιο νόμου δίνει επίσης στους καταναλωτές το δικαίωμα να εξυπηρετούνται από ένα άτομο, και όχι από ένα chatbot (σ.σ. μια εφαρμογή λογισμικού που χρησιμοποιείται για τη διεξαγωγή μιας διαδικτυακής συνομιλίας μέσω κειμένου ή κειμένου σε ομιλία), και θα αναγκάσει τις επιχειρήσεις κοινής ωφελείας να απαντούν σε παράπονα πελατών εντός δύο ωρών, τόνισε ο υπουργός.
«Οι πρακτικά άπειροι χρόνοι αναμονής τελείωσαν», είπε ο Γκαρσόν.
Σχετικά Νέα
Μασκ: Από τον Μάιο θα αφιερώνω λιγότερο χρόνο στην κυβέρνηση των ΗΠΑ – Η κρίσιμη δουλειά έχει επιτευχθεί
Ο Έλον Μασκ, ο επικεφαλής της Tesla και στενός σύμβουλος του Ντόναλντ Τραμπ, δήλωσε.
Ινδία: Tουλάχιστον 26 νεκροί σε ένοπλη επίθεση κατά τουριστών στο Κασμίρ
Τουλάχιστον 26 άνθρωποι έχασαν τη ζωή τους χθες Τρίτη στο ινδικό Κασμίρ όταν ένοπλοι.
Κυνήγι παράτυπων μεταναστριών στα μαιευτήρια στη Δομινικανή Δημοκρατία
Σχεδόν 90 γυναίκες και 48 νεογέννητα ή μικρά παιδιά, παράτυποι μετανάστες, συνελήφθησαν από τη.
Axios: Οι ΗΠΑ προτείνουν ανεπίσημη αναγνώριση των ρωσικά κατεχόμενων εδαφών στην Ουκρανία
Οι Ηνωμένες Πολιτείες έχουν καταθέσει ένα πλαίσιο ειρηνευτικής πρότασης που περιλαμβάνει την ανεπίσημη αναγνώριση.