

H πιο δημοφιλής παγκοσμίως επί πληρωμή υπηρεσία μουσικής συνεχούς ροής, με σχεδόν 141 εκατομμύρια χρήστες –μεγάλο μέρος των οποίων βρίσκεται στις ΗΠΑ– ανακοίνωσε ότι λαμβάνει την απόφαση αυτή γιατί δεν διαθέτει επαρκή μέσα για να αξιολογεί σωστά τις διαφημίσεις αυτές ως προς τον κίνδυνο της παραπληροφόρησης.
Το Spotify που άλλαξε τον Οκτώβριο την υποστηριζόμενη από διαφημίσεις πλατφόρμα του, ανακοίνωσε ότι το μέτρο αυτό θα επεκταθεί και στα πρωτότυπα και αποκλειστικά βιντεομηνύματα του Spotify.
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης που καλούνται να καταπολεμήσουν την παραπληροφόρηση, ανάμεσά τους το Facebook και το Alphabet, δέχονται ολοένα και περισσότερες πιέσεις για να σταματήσουν να μεταδίδουν πολιτικές διαφημίσεις που περιέχουν ψευδείς ή παραπλανητικούς ισχυρισμούς.
Το Twitter, όπως μεταδίδει το ΑΜΠΕ, απαγόρευσε τις πολιτικές διαφημίσεις τον Οκτώβριο, ενώ το Facebook ελέγχει περιεχόμενο προερχόμενο από πολιτικές ομάδες τονίζοντας ότι ο ρόλος των μέσων κοινωνικής δικτύωσης δεν είναι να λογοκρίνουν πολιτικό υλικό.
“Επί του παρόντος δεν διαθέτουμε τα απαραίτητα συστήματα και εργαλεία για να ελέγχουμε υπεύθυνα το περιεχόμενο. Θα επαναξιολογήσουμε την απόφαση αυτή καθώς θα συνεχίζουμε να εξελίσσουμε τις ικανότητές μας”, ανέφερε εκπρόσωπος του Spotify.
Σχετικά Νέα
Τρεις εργάτες νεκροί από κατάρρευση πέτρινου τοίχου στη Γαλλία
Τρεις οικοδόμοι έχασαν σήμερα τη ζωή τους όταν κατέρρευσε πέτρινος τοίχος και τους καταπλάκωσε.
Ινδία: 21 νεκροί εξαιτίας κατανάλωσης νοθευμένων αλκοολούχων ποτών στο κρατίδιο Παντζάμπ
Τουλάχιστον 21 άνθρωποι έχασαν τη ζωή τους και άλλοι 10 εισήχθησαν σε νοσοκομεία στο.
Μαλί: Η στρατιωτική χούντα διέλυσε όλα τα πολιτικά κόμματα
Η χούντα που κυβερνά το Μαλί διέλυσε σήμερα “τα πολιτικά κόμματα και τις πολιτικές.
Nvidia και AMD θα πουλήσουν τσιπ στη Σ. Αραβία για μεγάλο πρότζεκτ με AI data centers
Τσιπ θα προμηθεύουν οι αμερικανικοί “γίγαντες” Nvidia και AMD στην εταιρεία Τεχνητής Νοημοσύνης AI.