H πιο δημοφιλής παγκοσμίως επί πληρωμή υπηρεσία μουσικής συνεχούς ροής, με σχεδόν 141 εκατομμύρια χρήστες –μεγάλο μέρος των οποίων βρίσκεται στις ΗΠΑ– ανακοίνωσε ότι λαμβάνει την απόφαση αυτή γιατί δεν διαθέτει επαρκή μέσα για να αξιολογεί σωστά τις διαφημίσεις αυτές ως προς τον κίνδυνο της παραπληροφόρησης.
Το Spotify που άλλαξε τον Οκτώβριο την υποστηριζόμενη από διαφημίσεις πλατφόρμα του, ανακοίνωσε ότι το μέτρο αυτό θα επεκταθεί και στα πρωτότυπα και αποκλειστικά βιντεομηνύματα του Spotify.
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης που καλούνται να καταπολεμήσουν την παραπληροφόρηση, ανάμεσά τους το Facebook και το Alphabet, δέχονται ολοένα και περισσότερες πιέσεις για να σταματήσουν να μεταδίδουν πολιτικές διαφημίσεις που περιέχουν ψευδείς ή παραπλανητικούς ισχυρισμούς.
Το Twitter, όπως μεταδίδει το ΑΜΠΕ, απαγόρευσε τις πολιτικές διαφημίσεις τον Οκτώβριο, ενώ το Facebook ελέγχει περιεχόμενο προερχόμενο από πολιτικές ομάδες τονίζοντας ότι ο ρόλος των μέσων κοινωνικής δικτύωσης δεν είναι να λογοκρίνουν πολιτικό υλικό.
“Επί του παρόντος δεν διαθέτουμε τα απαραίτητα συστήματα και εργαλεία για να ελέγχουμε υπεύθυνα το περιεχόμενο. Θα επαναξιολογήσουμε την απόφαση αυτή καθώς θα συνεχίζουμε να εξελίσσουμε τις ικανότητές μας”, ανέφερε εκπρόσωπος του Spotify.
Σχετικά Νέα
-
Ουκρανία: Δύο νεκροί και επτά τραυματίες από βομβαρδισμούς στο Χάρκοβο και το Σούμι
Μια βιομηχανική εγκατάσταση και κτίρια κατοικιών επλήγησαν από ρωσικούς αεροπορικούς βομβαρδισμούς σήμερα στη βορειοανατολική.
-
Κένυα: Τουλάχιστον 70 νεκροί σε πλημμύρες από τον Μάρτιο
Τουλάχιστον 70 άνθρωποι έχουν χάσει τη ζωή τους στην Κένυα από τον Μάρτιο σε.
-
Επανέρχεται σε δημόσια καθήκοντα ο βασιλιάς Κάρολος
Ο βασιλιάς Κάρολος ετοιμάζεται να αναλάβει και πάλι τα δημόσια καθήκοντά του από την.
-
Η Λιθουανία υποστηρίζει την ανάπτυξη πυρηνικών όπλων στην Πολωνία
Ο πρόεδρος της Λιθουανίας Γκιτάνας Ναουσέντα ανέφερε σήμερα ότι υποστηρίζει την ιδέα που διατύπωσε.