

Ένα νέο χαρακτηριστικό θα κυκλοφορήσει σύντομα το Facebook στο οποίο θα εξηγεί πώς οι αλγόριθμοι του δημοφιλούς κοινωνικού δικτύου αποφασίζουν τι θα φέρνουν στο News Feed κάθε χρήστη.
Για πρώτη φορά το κοινωνικό δίκτυο θα εξηγεί στον χρήστη γιατί βλέπει συγκεκριμένες αναρτήσεις στη ροή, μέσω του κουμπιού «Γιατί βλέπω αυτή τη δημοσίευση», το οποίο θα εμφανίζεται πάνω δεξιά από κάθε ανάρτηση στη σελίδα ενημερώσεων.
Πλέον, οι χρήστες θα μπορούν να μαθαίνουν περισσότερες πληροφορίες όπως: «βλέπετε αυτήν την ανάρτηση επειδή έχετε σχολιάσει τις δημοσιεύσεις με φωτογραφίες περισσότερο από άλλους τύπους μέσων».
Η χρήση των αλγορίθμων χωρίς εξήγηση έχει προκαλέσει αντιδράσεις για το Facebook, το Twitter και το Youtube, που χωρίς διαφάνεια, επιλέγουν ποιες αναρτήσεις θα δείξουν στον εκάστοτε χρήστη.
Επίσης, σύμφωνα με το BBC, το Facebook αναμένεται ότι θα προσθέσει περισσότερες πληροφορίες στο «Γιατί βλέπω αυτήν τη διαφήμιση», ενώ θα επιτρέπει στους χρήστες να γνωρίζουν εάν οι λεπτομέρειες στο προφίλ τους στο Facebook αντιστοιχούν σε εκείνες της βάσης δεδομένων ενός διαφημιζόμενου.
Σχετικά Νέα
Saudi Aramco: Μείωση των κερδών της στο πρώτο τρίμηνο του έτους
Η Saudi Aramco ανακοίνωσε μείωση των κερδών της στο πρώτο τρίμηνο, καθώς οι χαμηλότερες.
COSMOTE TELEKOM: Νέα εποχή δυνατοτήτων με διεθνές αποτύπωμα
Σε ένα περιβάλλον που χαρακτηρίζεται από διαρκείς μεταβολές, ενίσχυση του ανταγωνισμού και επιταχυνόμενη ψηφιακοποίηση,.
Επιχειρηματικό Φόρουμ Ελλάδας – Τουρκίας: «Οραματιζόμαστε ένα κοινό επιχειρηματικό μέλλον»
Μιλώντας στο Επιχειρηματικό Φόρουμ Ελλάδας – Τουρκίας, που διεξήχθη σήμερα, 9 Μαΐου, στην Κωνσταντινούπολη,.
Άνω του 3% τα κέρδη του αργού στην εβδομάδα
Πάνω από 1% αυξήθηκαν οι τιμές του πετρελαίου καθώς η εμπορική συμφωνία των ΗΠΑ.