

Σύμφωνα με πληροφορίες της εφημερίδας Handelsblatt, η γερμανική αεροπορική εταιρία θα χρειαστεί να αποσύρει αεροσκάφη της και να παραιτηθεί από δικαιώματα απογείωσης και προσγείωσης, προκειμένου να «αποζημιωθεί» ο ανταγωνισμός για την κρατική ενίσχυση που θα λάβει για να μην χρεοκοπήσει.
Την παραχώρηση στον ανταγωνισμό 24 δικαιωμάτων απογείωσης και προσγείωσης στα αεροδρόμια της Φρανκφούρτης και του Μονάχου θα πρέπει να δεχτεί η Lufthansa προκειμένου να μπορέσει να διασωθεί με κρατικά κεφάλαια
Σύμφωνα με πληροφορίες της εφημερίδας Handelsblatt, η γερμανική αεροπορική εταιρία θα χρειαστεί να αποσύρει οκτώ αεροσκάφη της από την Φρανκφούρτη και το Μόναχο και να παραιτηθεί από τα δικαιώματα απογείωσης και προσγείωσης (slots) για 24 πτήσεις, προκειμένου να «αποζημιωθεί» ο ανταγωνισμός για την κρατική ενίσχυση που θα λάβει για να μην χρεοκοπήσει υπό το βάρος των συνεπειών της πανδημίας του κορονοϊού.
Την περασμένη Δευτέρα κυβέρνηση και εταιρία είχαν καταλήξει σε συμφωνία για ενίσχυση ύψους εννέα δισεκατομμυρίων ευρώ, με αντάλλαγμα μερίδιο 20% για το κράτος, το οποίο θα περιοριζόταν έτσι κάτω από την «μειοψηφία αρνησικυρίας».
Αιφνιδιαστικά όμως την Τετάρτη η Lufthansa ανακοίνωσε ότι το Εποπτικό Συμβούλιό της δεν μπορούσε να εγκρίνει την συμφωνία, λόγω των απαιτήσεων της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, η οποία θεωρούσε ότι η στήριξη του Βερολίνου θα συνιστούσε παραβίαση των κανόνων υγιούς ανταγωνισμού. Σύμφωνα με πληροφορίες του Γερμανικού Πρακτορείου Ειδήσεων (dpa), αρχικά η Κομισιόν είχε ζητήσει την απόσυρση 20 αεροσκαφών από τις δύο βάσεις της Lufthansa στη Γερμανία, με την εταιρεία να αντιπροτείνει τα αεροσκάφη που θα αποσυρθούν να είναι μόνο τρία.
Οι διαπραγματεύσεις για την διάσωση της εταιρίας, σύμφωνα με το ΑΜΠΕ, δεν ολοκληρώνονται πάντως με τον συμβιβασμό Βερολίνου – Βρυξελλών, καθώς το σχέδιο πρέπει να εγκριθεί από το Εποπτικό Συμβούλιο της Lufthansa και κατόπιν από την Γενική Συνέλευση των μετόχων της.
Χθες πάντως η αρμόδια ευρωπαία επίτροπος Μαργκρέτε Βεστάγκερ υπερασπίστηκε την σκληρή στάση της Επιτροπής απορρίπτοντας την κατηγορία ότι βάζει νέα εμπόδια και τονίζοντας ότι προσπαθεί να αποτρέψει τις στρεβλώσεις του ανταγωνισμού. «Εάν κάποιος θέλει να ανταγωνιστεί με την Lufthansa, χρειάζεται σλοτ σε αεροδρόμιο», είπε χαρακτηριστικά η επίτροπος από την Δανία. Πριν από την πανδημία του κορονοϊού, το 55,7% των πτήσεων που απογειώνονταν από την Γερμανία εκτελούσε η Lufthansa.
Η καγκελάριος Άγγελα Μέρκελ μίλαγε πριν από λίγες ημέρες για «δύσκολη μάχη» με τις Βρυξέλλες, διαβεβαιώνοντας παράλληλα ότι θα στήριζε τις διαπραγματεύσεις. Στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος του Βερολίνου βρισκόταν, σύμφωνα με τον υπουργό Οικονομίας Πέτερ Αλτμάιερ, η διάσωση όσο το δυνατόν περισσότερων θέσεων εργασίας στη Lufthansa, από τις συνολικά 138.000.
Σχετικά Νέα
Νότια Κορέα: Οι συνομιλίες με τις ΗΠΑ θα οδηγήσουν σε επωφελή συμφωνία
Ο υπηρεσιακός πρόεδρος της Νότιας Κορέας, Χαν Ντουκ-σου, εξέφρασε την αισιοδοξία του ότι οι.
Η Βενεζουέλα κατηγορεί το Ελ Σαλβαδόρ για παραβιάσεις ανθρωπίνων δικαιωμάτων κατά συρροή
Ο πρόεδρος της Βενεζουέλας Νικολάς Μαδούρο πρόσαψε «παραβιάσεις των ανθρωπίνων δικαιωμάτων κατά συρροή» στον.
Πουέρτο Ρίκο: Η κυβέρνηση απαιτεί απαντήσεις από τη Luma για το γενικό μπλακ άουτ
Σε κρίσιμο σημείο βρίσκεται η ενεργειακή κρίση στο Πουέρτο Ρίκο, μετά το γενικευμένο μπλακ.
Ντόναλντ Τραμπ: Δεν θα διεξάγεται δίκη για την υπόθεση κάθε αλλοδαπού που θα απελαύνεται
Ο Ρεπουμπλικάνος πρόεδρος Ντόναλντ Τραμπ ανέφερε χθες Δευτέρα μέσω Truth Social ότι η κυβέρνησή.