Η κινεζική Χiaomi ξεπερνά την Apple στην παγκόσμια αγορά smartphone

Η κινεζική εταιρεία κατασκευής smartphone Xiaomi ήταν η δεύτερη μεγαλύτερη εταιρεία κατασκευής smartphone το δεύτερο τρίμηνο, ξεπερνώντας την Apple, σύμφωνα με νέα έκθεση της εταιρείας αναλυτών Canalys.

Όπως αναφέρει το CNBC, η Xiaomi είχε μερίδιο 17% στις παγκόσμιες αποστολές smartphone, μπροστά από την Apple με μερίδιο 14% και πίσω από τη Samsung με ποσοστό 19%.

Η Xiaomi αναπτύσσει γρήγορα τις δραστηριότητές της στο εξωτερικό”, ανέφερε ο διευθυντής της Canalys Research, Ben Stanton, σε δελτίο τύπου, σημειώνοντας ότι οι αποστολές αυξήθηκαν κατά 300% σε ετήσια βάση στη Λατινική Αμερική και 50% στη Δυτική Ευρώπη.

Ο κινεζικός κατασκευαστής smartphone σημείωσε ετήσια αύξηση των αποστολών smartphone 83% έναντι 15% για τη Samsung και 1% για την Apple. Ο Ben Stanton σημειώνει ωστόσο ότι τα τηλέφωνα Xiaomi στοχεύουν στη μαζική αγορά με τη μέση τιμή πώλησης να είναι κατά 75% φθηνότερη από αυτή της Apple.

H εταιρεία με έδρα το Πεκίνο προσπαθεί τώρα να εισέλθει στη premium αγορά. Νωρίτερα φέτος κυκλοφόρησε το Mi11 Ultra, ένα smartphone που ξεκινά από τα 5.999 γιουάν ($928). Κυκλοφόρησε επίσης το Mi Mix Fold των 9.999 γιουάν και πρόκειται για το πρώτο αναδιπλούμενο τηλέφωνο της εταιρείας.

Αυτές οι τιμές είναι καθοριστές για την ανταγωνιστικότητα της Xiaomi έναντι της Apple και της Samsung στην κατηγορία premium. Οι εγχώριοι αντίπαλοι της επίσης, Οppo και Vivo προσπαθούν επίσης να εισέλθουν στην premium αγορά κινητών τηλεφώνων.

“Όλοι οι προμηθευτές αγωνίζονται σκληρά για να εξασφαλίσουν την προμήθεια εξαρτημάτων καθώς υπάρχουν ελλείψεις παγκοσμίως, αλλά η Xiaomi έχει ήδη θέσει τον επόμενο στόχο της: να εκτοπίσει τη Samsung από την πρώτη θέση” δηλώνει ο Stanton.

Η Xiaomi επωφελήθηκε από τις δυσκολίες με τις οποίες βρέθηκε η Huawei. Η Huawei ήταν κάποτε ο μεγαλύτερος παίκτης στην αγορά smartphone στον κόσμο, αλλά οι κυρώσεις των ΗΠΑ εμπόδισαν την εξασφάλιση σημαντικών προμηθειών γεγονός που προκάλεσε πτώση στις πωλήσεις της.

Ενώ τα smartphone εξακολουθούν να αντιπροσωπεύουν το μεγαλύτερο μέρος των εσόδων της Xiaomi, η κινεζική εταιρεία προσπαθεί να εισέλθει σε νέες επιχειρηματικές περιοχές. Τον Μάρτιο, η εταιρεία ανακοίνωσε τα σχέδια της για την έναρξη μιας επιχείρησης ηλεκτρικών οχημάτων και μια επένδυση ύψους 10 δισεκατομμυρίων δολαρίων για τα επόμενα 10 χρόνια.

Ακολουθήστε το The Indicator στο Google news

Σχετικά Νέα