Η ΙΚΕΑ παραμένει στο μονοπάτι των $1,4 δισ. στην Κίνα

Ο κατασκευαστής επίπλων Ikea έχει δει την αύξηση των πωλήσεων να μαλακώνει για τρία συνεχόμενα χρόνια στην Κίνα, καθώς η χώρα αγωνίζεται με την επιβράδυνση της οικονομίας και την εξασθένηση της εμπιστοσύνης των καταναλωτών που προκαλείται από την εμπορική σύγκρουση με τις ΗΠΑ.

Παρόλα αυτά, ο σουηδικός κολοσσός προχωράει με επενδύσεις 10 δισεκατομμυρίων γιουάν (1,4 δισεκατομμυρίων δολαρίων) στους επόμενους 12 μήνες και ανοίγει τέσσερα ακόμη καταστήματα στη χώρα μέχρι τον Αύγουστο του 2020, δήλωσε ο Πρόεδρος της ΙΚΕΑ Κίνας, Άννα Πάουλακ-Κούλιγκα σε ενημέρωση των δημοσιογράφων στο Πεκίνο.

«Έχουμε ισχυρή εμπιστοσύνη στην αγορά της Κίνας», είπε. «Είναι μία από τις πιο δυναμικές αγορές με τις περισσότερες δυνατότητες».

Οι έμποροι λιανικής παγκοσμίως, που από καιρό βασιζόταν την ανερχόμενη κινεζική μεσαία τάξη για την ανάπτυξή τους, αντιμετωπίζουν την άνευ προηγουμένου αβεβαιότητα στη δεύτερη μεγαλύτερη οικονομία στον κόσμο. Ο επόμενος γύρος ενός εμπορικού πολέμου tit-for-tat με τις Η.Π.Α. πιθανότατα θα οδηγήσει στην οικονομική ανάπτυξη κάτω από το 6%, ενώ ένα αποδυναμωτικό γιουάν έχει βλάψει το κλίμα των καταναλωτών. Όμως, οι παγκόσμιες μάρκες, από την Starbucks Corp. έως τη Ferrero Rocher, συνεχίζουν να επεκτείνονται στην Κίνα, αναβαθμίζοντας τις μακροπρόθεσμες δυνατότητες της μεγαλύτερης ομάδας καταναλωτών παγκοσμίως.

Η Ikea, της οποίας οι παγκόσμιες πωλήσεις άγγιξαν το περασμένο έτος τα 38,8 δισ. ευρώ, βλέπει τους Κινέζους καταναλωτές να επιδιώκουν αγαθά υψηλής ποιότητας, συμπεριλαμβανομένης της οικιακής επίπλωσης, δήλωσε η Pawlak-Kuliga. Η Ikea θα προσαρμόσει τις επιχειρηματικές δραστηριότητές της στην Κίνα ώστε να ταιριάζει στο τοπικό πλαίσιο, όπως η δρομολόγηση πωλήσεων σε τοπικές πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου και η πιλοτική εφαρμογή ενός προγράμματος στο Wechat για να παραγγέλνουν οι καταναλωτές τους αγαπημένους τους κεφτέδες.

Η εταιρεία φέρνει επίσης το νέο concept των καταστημάτων mini-Ikea στη Σαγκάη από το 2020. Αυτά τα «στούντιο σχεδιασμού», που προορίζονται για τους κατοίκους πόλεων που δεν επιθυμούν να ταξιδέψουν έξω από το κέντρο της πόλης για να πάνε στα μεγαλύτερα καταστήματα της Ikea, έχουν ήδη ξεκινήσει στο Λονδίνο και τη Νέα Υόρκη.

Πηγή: newmoney.gr, bloomberg

Σχετικά Νέα