

Tη δημοσίευση του Ads Safety Report 2022 (έκθεση για την ασφάλεια των διαφημίσεων), την ετήσια αναφορά που παρουσιάζει όλες τις δράσεις σχετικά με την διαφήμιση στις πλατφόρμες τις εταιρείας, ιδιαίτερα ως προς την ασφάλεια και την ακεραιότητα τους, ανακοίνωσε σήμερα η Google.
Όπως ανακοινώθηκε, μέσα στο 2022, η Google:
*Μπλόκαρε και αφαίρεσε πάνω από 5.2 δισεκατομμύρια διαφημίσεις που παραβίασαν τις πολιτικές της εταιρείας. Αυτό σημαίνει επέμβαση σε περίπου 9.000 διαφημίσεις το λεπτό.
*Περιόρισε 4,3 δισεκατομμύρια διαφημίσεις
* Μπλόκαρε πάνω από 17 εκατομμύρια διαφημίσεις που σχετίζονταν με τον πόλεμο στην Ουκρανία
*Ανέστειλε πάνω από 6,7 εκατομμύρια λογαριασμούς διαφημιστών, καθώς παραβίασαν τους κανόνες της εταιρείας
*Αφαίρεσε διαφημίσεις σε πάνω από 1,5 δισεκατομμύρια σελίδες
*Ανανέωσε ή πρόσθεσε 29 πολιτικές που αφορούν στους διαφημιστές και τους διαφημιζόμενους
ΠΗΓΗ: ΑΠΕ
Σχετικά Νέα
ΗΑΕ: Εγκαινιάστηκε στο Άμπου Ντάμπι ταμείο για την υγεία μητέρων και νεογνών στην Αφρική
Συμμαχία φιλανθρωπικών ιδρυμάτων εγκαινίασε σήμερα στο Άμπού Ντάμπι ταμείο με πόρους εκατοντάδων εκατομμυρίων δολαρίων.
Γαλλία: Αυξημένες κατά 20% οι καταγγελίες για παραβιάσεις προσωπικών δεδομένων το 2024
Αυξημένες κατά 20% ήταν το 2024, σε σχέση με το 2023, οι καταγγελίες για παραβιάσεις των προσωπικών δεδομένων στην Γαλλία..
Οι πρωθυπουργοί της Σλοβακίας και της Ουγγαρίας αντιτίθενται στην πιθανή κατάργηση του δικαιώματος βέτο στην ΕΕ
Ο πρωθυπουργός της Ουγγαρίας Βίκτορ Όρμπαν και ο Σλοβάκος ομόλογός του Ρόμπερτ Φίτσο προειδοποίησαν την Ευρωπαϊκή Ένωση τη.
Παλαιστίνιος εκπρόσωπος στη Χάγη: Το Ισραήλ χρησιμοποιεί την ανθρωπιστική βοήθεια ως όπλο πολέμου
Ένας Παλαιστίνιος αξιωματούχος δήλωσε στο Διεθνές Δικαστήριο της Χάγης ότι το Ισραήλ εμποδίζει την ανθρωπιστική βοήθεια προς.