

Tη δημοσίευση του Ads Safety Report 2022 (έκθεση για την ασφάλεια των διαφημίσεων), την ετήσια αναφορά που παρουσιάζει όλες τις δράσεις σχετικά με την διαφήμιση στις πλατφόρμες τις εταιρείας, ιδιαίτερα ως προς την ασφάλεια και την ακεραιότητα τους, ανακοίνωσε σήμερα η Google.
Όπως ανακοινώθηκε, μέσα στο 2022, η Google:
*Μπλόκαρε και αφαίρεσε πάνω από 5.2 δισεκατομμύρια διαφημίσεις που παραβίασαν τις πολιτικές της εταιρείας. Αυτό σημαίνει επέμβαση σε περίπου 9.000 διαφημίσεις το λεπτό.
*Περιόρισε 4,3 δισεκατομμύρια διαφημίσεις
* Μπλόκαρε πάνω από 17 εκατομμύρια διαφημίσεις που σχετίζονταν με τον πόλεμο στην Ουκρανία
*Ανέστειλε πάνω από 6,7 εκατομμύρια λογαριασμούς διαφημιστών, καθώς παραβίασαν τους κανόνες της εταιρείας
*Αφαίρεσε διαφημίσεις σε πάνω από 1,5 δισεκατομμύρια σελίδες
*Ανανέωσε ή πρόσθεσε 29 πολιτικές που αφορούν στους διαφημιστές και τους διαφημιζόμενους
ΠΗΓΗ: ΑΠΕ
Σχετικά Νέα
Η Γερμανία ζητά εξαίρεση από τα όρια δανεισμού της ΕΕ για τις αμυντικές δαπάνες
Η Γερμανία ζήτησε από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή εξαίρεση από τα όρια δανεισμού της Ευρωπαϊκής.
Πεκίνο διαψεύδει Τραμπ: “Δεν υπήρξε τηλεφωνική επικοινωνία με τον Σι Τζινπίνγκ”
Καμία τηλεφωνική επικοινωνία δεν υπήρξε τελευταία ανάμεσα στον πρόεδρο Σι Τζινπίνγκ και τον αμερικανό.
Υεμένη: Αμερικανικά πλήγματα σε κέντρο κράτησης μεταναστών – 68 νεκροί
Μέσα ενημέρωσης των ανταρτών Χούθι στην Υεμένη μετέδωσαν σήμερα, Δευτέρα (28/04) ότι πλήγματα, τα.
Νετανιάχου: Η ίδρυση ενός παλαιστινιακού κράτους είναι μια γελοία ιδέα
Ο Ισραηλινός πρωθυπουργός Μπενιαμίν Νετανιάχου δήλωσε τη Δευτέρα (28/04) ότι το μεγαλύτερο εμπόδιο για.