Η Google εξηγεί πλέον σε τι συναινούν οι χρήστες των υπηρεσιών της

Η Google προσπαθεί να εξασφαλίσει ότι οι άνθρωποι γνωρίζουν ακριβώς αυτό στο οποίο συναινούν όταν χρησιμοποιούν τις διαδικτυακές της υπηρεσίες – αν και αυτό απαιτεί την ανάγνωση ενός μακροσκελούς κειμένου από την πλευρά των χρηστών.

Η εταιρεία αναθεώρησε τους όρους λειτουργίας της την περασμένη Πέμπτη – πρόκειται για τη μεγαλύτερη αναθεώρηση της σύμβασης γενικής χρήσης από το 2012 – ως απάντηση σε μια σειρά δικαστικών αποφάσεων και εντολών στην Ευρώπη.

Τα τελευταία δύο χρόνια, η Google επικαιροποιεί τις πολιτικές της και τροποποιεί το τι επιτρέπεται και τι δεν επιτρέπεται στους ιστότοπούς της, καθώς ο έλεγχος του τεχνολογικού κλάδου από τις ρυθμιστικές αρχές εντείνεται στις ΗΠΑ και την Ευρώπη. Η Google, το Facebook, το Twitter και άλλες ψηφιακές εταιρείες έχουν βρεθεί στο επίκεντρο της κριτικής καθώς οι ρυθμιστικές αρχές και οι πελάτες εξετάζουν τι ακριβώς γνωρίζουν οι εταιρείες σχετικά με τους χρήστες τους και τι κάνουν με αυτές τις πληροφορίες.

Το Facebook πέρυσι επικαιροποίησε τους όρους της υπηρεσίας για να διευκρινίσει πώς δημιουργεί χρήματα από τα δεδομένα των χρηστών.

Η Google λέει ότι δεν έχει αλλάξει κάτι σημαντικό στο έγγραφο, κι ότι απλώς χρησιμοποίησε απλή γλώσσα για να περιγράψει ποιος μπορεί να χρησιμοποιήσει τα προϊόντα της και τι μπορείτε να δημοσιεύετε στο διαδίκτυο.

«Σε γενικές γραμμές, σας δίνουμε την άδεια να χρησιμοποιήσετε τις υπηρεσίες μας εάν συμφωνείτε να ακολουθήσετε αυτούς τους όρους, οι οποίοι αντικατοπτρίζουν το πώς λειτουργεί η επιχειρηματική δραστηριότητα της Google και πώς κερδίζουμε χρήματα», αναφέρει το κείμενο.

Το έγγραφο πλέον είναι κατά περίπου 2.000 λέξεις μεγαλύτερο από πριν, εν μέρει επειδή η Google συμπεριέλαβε μια λίστα ορισμών και το επέκτεινε για να καλύψει το Google Drive και το Chrome. Οι νέοι όροι θα τεθούν σε ισχύ τον Μάρτιο.

Η πολιτική απορρήτου της Google είναι ένα ξεχωριστό κείμενο που αναθεωρήθηκε το 2018, αφότου η Ευρ. Ένωση θέσπισε νέους νόμους περί προστασίας της ιδιωτικότητας.

Η εταιρεία ενημέρωσε επίσης ξεχωριστά τη σελίδα «Σχετικά με τη Google» για να εξηγήσει πώς κερδίζει χρήματα από την πώληση διαφημίσεων, οι οποίες συχνά καθορίζονται από τον τεράστιο όγκο των πληροφοριών που συλλέγει σχετικά με τους πελάτες της.

Τέλος, καθώς η Βρετανία ετοιμάζεται να εγκαταλείψει την Ευρωπαϊκή Ένωση, η Google ανακοίνωσε επίσης ότι αλλάζει τον πάροχο υπηρεσιών για πελάτες του Ηνωμένου Βασιλείου. Από τον τωρινό, που έχει έδρα στην Ιρλανδία, θα μεταβεί στον κύριο πάροχό της με έδρα στις ΗΠΑ. Η εταιρεία λέει ότι δεν θα αλλάξει το πώς προστατεύονται ή χρησιμοποιούνται τα δεδομένα των πελατών της στο Ηνωμένο Βασίλειο.

Ακολουθήστε το The Indicator στο Google news

Σχετικά Νέα