Η Google ανακοίνωσε σήμερα, στη ΔΕΘ, τη διαθεσιμότητα του Market Finder στην Ελλάδα- ενός εργαλείου, που βοηθά τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις να εντοπίσουν νέους πελάτες, να υλοποιήσουν επιτυχημένα πλάνα ανάπτυξης και να αυξήσουν τις πωλήσεις τους στο εξωτερικό.
Στην εκδήλωση συμμετείχαν o Δήμαρχος Θεσσαλονίκης κ. Κωνσταντίνος Ζέρβας, ο Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού & Πολιτισμού Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας κ. Αλέξανδρος Θάνος, η Πρόεδρος του Οργανισμού Τουριστικής Προβολής & Marketing Θεσσαλονίκης κα Παρασκευή Πατουλίδου, ο Deputy Chief of Mission της Αμερικανικής Πρεσβείας στην Ελλάδα κ. David Burger και η Διευθύντρια Marketing της Google για την Ελλάδα, την Ουκρανία και τη Ρουμανία κα Μαρία Φουντά.
Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης η Google παρουσίασε επίσης έναν ενημερωμένο απολογισμό αποτελεσμάτων για το πρόγραμμα Grow Greek Tourism Online, που παρέχει δωρεάν συμβουλευτικές και εκπαιδευτικές υπηρεσίες σε τουριστικές επιχειρήσεις σχετικά με ψηφιακές δεξιότητες και εργαλεία, έτσι ώστε οι επιχειρήσεις του τουρισμού να μπορούν να χρησιμοποιούν το διαδίκτυο πιο αποτελεσματικά, με στόχο να προσελκύουν περισσότερους επισκέπτες καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου.
Σχετικά Νέα
-
TikTok: “Απειλει” το YouTube με την νέα λειτουργία του – Δοκιμάζει βίντεο διάρκειας 60 λεπτών
Η παγκοσμίως γνωστή πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης «TikTok» έρχεται με νέα πρωτοβουλία θέλοντας να κυριαρχήσει.
-
Τα mega projects 5 δισ. ευρώ που αναβαθμίζουν τη Βόρεια Ελλάδα
Με ένα ολιστικό σχέδιο ανάπτυξης η αξία του οποίου αγγίζει περίπου τα 5 δισ..
-
Logistics: Τα projects 2,5 δισ. ευρώ που αλλάζουν τον χάρτη
Με τα δύο «εθνικά έργα logistics», το Επιχειρηματικό Πάρκο Φυλής, αλλά και του Εμπορευματικού Κέντρου Θεσσαλονίκης.
-
Ήπια πτωτική τάση στις ευρωαγορές
Οριακές απώλειες καταγράφουν σήμερα οι ευρωαγορές μετά τη χθεσινή διακοπή του κερδοφόρου σερί των.