Η Google ανακοίνωσε σήμερα, στη ΔΕΘ, τη διαθεσιμότητα του Market Finder στην Ελλάδα- ενός εργαλείου, που βοηθά τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις να εντοπίσουν νέους πελάτες, να υλοποιήσουν επιτυχημένα πλάνα ανάπτυξης και να αυξήσουν τις πωλήσεις τους στο εξωτερικό.
Στην εκδήλωση συμμετείχαν o Δήμαρχος Θεσσαλονίκης κ. Κωνσταντίνος Ζέρβας, ο Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού & Πολιτισμού Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας κ. Αλέξανδρος Θάνος, η Πρόεδρος του Οργανισμού Τουριστικής Προβολής & Marketing Θεσσαλονίκης κα Παρασκευή Πατουλίδου, ο Deputy Chief of Mission της Αμερικανικής Πρεσβείας στην Ελλάδα κ. David Burger και η Διευθύντρια Marketing της Google για την Ελλάδα, την Ουκρανία και τη Ρουμανία κα Μαρία Φουντά.
Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης η Google παρουσίασε επίσης έναν ενημερωμένο απολογισμό αποτελεσμάτων για το πρόγραμμα Grow Greek Tourism Online, που παρέχει δωρεάν συμβουλευτικές και εκπαιδευτικές υπηρεσίες σε τουριστικές επιχειρήσεις σχετικά με ψηφιακές δεξιότητες και εργαλεία, έτσι ώστε οι επιχειρήσεις του τουρισμού να μπορούν να χρησιμοποιούν το διαδίκτυο πιο αποτελεσματικά, με στόχο να προσελκύουν περισσότερους επισκέπτες καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου.
Σχετικά Νέα
-
Wall Street: Μεικτά πρόσημα με το βλέμμα στη Μέση Ανατολή
Με μεικτά πρόσημα κινούνται την Παρασκευή οι βασικοί δείκτες του χρηματιστηρίου της Νέας Υόρκης,.
-
Πετρέλαιο: Απώλειες άνω του 3% στην εβδομάδα με “σήματα” αποκλιμάκωσης στη Μ. Ανατολή
Μικρά κέρδη σημείωσαν οι τιμές του πετρελαίου την Παρασκευή, σε μια συνεδρίαση με έντονη.
-
Χρυσός: Πέμπτη σερί κερδοφόρα εβδομάδα με άνοδο άνω του 2%
Άνοδο σημείωσαν οι τιμές του χρυσού την Παρασκευή και διερύνοντας τα κέρδη τους στην.
-
Αντώνης Λιβάνιος (U.S. Energy Stream): Η διεθνής οικονομία ας προετοιμαστεί για μια δύσκολη περίοδο υψηλότερου ρίσκου (Βίντεο)
Για τις επιπτώσεις που έχουν στην ενεργειακή αγορά αλλά και συνολικά στην παγκόσμια οικονομία,.