Η «γενιά Ζ» επιλέγει την ψηφιακή τεχνολογία για ενημέρωση και ψυχαγωγία

Απομάκρυνση των καταναλωτών από τις παραδοσιακές μορφές ψυχαγωγίας και ενημέρωσης και μεγάλη αύξηση των υπηρεσιών streaming καταγράφονται στη νέα έρευνα της PwC, σχετικά με την παγκόσμια καταναλωτική συμπεριφορά (Global Consumer Insights).

Πέρα από ψηφιακές αγορές, οι καταναλωτές χρησιμοποιούν την τεχνολογία και στον τομέα της ενημέρωσης και της ψυχαγωγίας τους. Τα ποσοστά αυτά αυξάνονται σημαντικά στις νέες ηλικίες.

Ειδικότερα, στην έρευνα καταγράφεται ότι «το 38% των καταναλωτών παγκοσμίως χρησιμοποιούν υπηρεσίες streaming για την ψυχαγωγία τους σε καθημερινή σχεδόν βάση, ενώ για τη γενιά Ζ (έχουν γεννηθεί μεταξύ 1995-2005) το ποσοστό της ψυχαγωγίας πέραν της καλωδιακής τηλεόρασης ξεπερνά το 50%».

Στο πεδίο της ενημέρωσης, το 25% των καταναλωτών δήλωσε πως χρησιμοποιεί κατά προτεραιότητα τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για την ενημέρωσή τους σχετικά με την επικαιρότητα.

Σημαντικό είναι και το εύρημα που καταγράφεται από τον διαφημιστικό τομέα, καθώς «οι διαφημίσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, που επιτρέπουν την αλληλεπίδραση των καταναλωτών με τα brands, κατέχουν πλέον την τρίτη θέση σε όρους αποτελεσματικότητας, ενώ για τους millennials αποτελούν την πιο δημοφιλή μορφή, ξεπερνώντας τις καθιερωμένες τηλεοπτικές διαφημίσεις», γεγονός που δικαιολογεί και το 61% των καταναλωτών που επηρεάζεται από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για τις αγορές του.

Τα αποτελέσματα της έρευνας προήλθαν από την μελέτη των καταναλωτικών συμπεριφορών, των συνηθειών και των προσδοκιών, περισσότερων από 21.000 καταναλωτών σε 27 χώρες.

Ακολουθήστε το The Indicator στο Google news

Σχετικά Νέα