Στην 5η θέση των κορυφαίων τουριστικών brand του πλανήτη κατατάσσεται φέτος η Ελλάδα, σύμφωνα με την τελευταία έκθεση του διεθνούς ινστιτούτου Ipsos και το δείκτη 2020 Anholt-Ipsos Nation Brands Index, ο οποίος υπολογίζει τη «φήμη» των κρατών σε μία σειρά οικονομικών δραστηριοτήτων, χαρίζοντας μια μεγάλη διεθνή επιτυχία για τον ελληνικό τουρισμό.
Εκτός του τουρισμού, η λίστα προσμετρά επίσης τις επιδόσεις 50 χωρών στις κατηγορίες: εξαγωγές, διακυβέρνηση, πολιτισμός και κληρονομιά, άνθρωποι, επενδύσεις και μετανάστευση, στις οποίες η Ελλάδα δεν καταλαμβάνει μία από τις κορυφαίες θέσεις.
Στην κορυφή της γενικής κατάταξης (σύνολο κατηγοριών) βρίσκεται η Γερμανία για 6η συνεχή χρονιά και αν επαναλάβει τον άθλο της και του χρόνου θα καταφέρει να ισοφαρίσει το ρεκόρ που κατέχουν οι ΗΠΑ. Ακολουθεί το Ηνωμένο Βασίλειο (από 4ο πέρυσι), ενώ η Γαλλία υποχώρησε από τη 2η θέση πέρυσι στην 5η. Θεαματική είναι η υποχώρηση των ΗΠΑ στη 10η θέση, βλέποντας τη φήμη τους να υποχωρεί σημαντικά σε όλους τους τομείς το 2020.
Σχετικά Νέα
-
Οι μεταλλαγμένοι λύκοι του Τσερνόμπιλ και η αντίσταση στον καρκίνο
Οι μεταλλαγμένοι λύκοι που περιφέρονται στους ερημικούς δρόμους του Τσερνόμπιλ φαίνεται να έχουν αναπτύξει αντίσταση.
-
ΗΠΑ: Επιστήμονες δημιούργησαν συνθετικά κύτταρα που μιμούνται τα ανθρώπινα
Συνθετικά κύτταρα που μιμούνται τη συμπεριφορά των ανθρώπινων κυττάρων δημιούργησαν επιστήμονες από το Πανεπιστήμιο.
-
Ιταλική έρευνα εντόπισε τον ακριβή χώρο ταφής του Πλάτωνα
Η σημαντική αυτή ανακάλυψη, σύμφωνα με ό,τι έγινε γνωστό, οφείλεται σε νέα ανάγνωση παπύρου.
-
Διεθνής Διαστημικός Σταθμός: Συναγερμός για μεταλλαγμένο βακτήριο που απειλεί τους αστροναύτες
Ανησυχία έχει προκαλέσει η ανακάλυψη ενός βακτηρίου στον Διεθνή Διαστημικό Σταθμό, το οποίο μπορεί.