Η Ελλάδα ξεπέρασε τις ΗΠΑ ως δημοφιλής τουριστικός προορισμός

Στην 5η θέση των κορυφαίων τουριστικών brand του πλανήτη κατατάσσεται φέτος η Ελλάδα, σύμφωνα με την τελευταία έκθεση του διεθνούς ινστιτούτου Ipsos και το δείκτη 2020 Anholt-Ipsos Nation Brands Index, ο οποίος υπολογίζει τη «φήμη» των κρατών σε μία σειρά οικονομικών δραστηριοτήτων, χαρίζοντας μια μεγάλη διεθνή επιτυχία για τον ελληνικό τουρισμό.

Εκτός του τουρισμού, η λίστα προσμετρά επίσης τις επιδόσεις 50 χωρών στις κατηγορίες: εξαγωγές, διακυβέρνηση, πολιτισμός και κληρονομιά, άνθρωποι, επενδύσεις και μετανάστευση, στις οποίες η Ελλάδα δεν καταλαμβάνει μία από τις κορυφαίες θέσεις.

Στην κορυφή της γενικής κατάταξης (σύνολο κατηγοριών) βρίσκεται η Γερμανία για 6η συνεχή χρονιά και αν επαναλάβει τον άθλο της και του χρόνου θα καταφέρει να ισοφαρίσει το ρεκόρ που κατέχουν οι ΗΠΑ. Ακολουθεί το Ηνωμένο Βασίλειο (από 4ο πέρυσι), ενώ η Γαλλία υποχώρησε από τη 2η θέση πέρυσι στην 5η. Θεαματική είναι η υποχώρηση των ΗΠΑ στη 10η θέση, βλέποντας τη φήμη τους να υποχωρεί σημαντικά σε όλους τους τομείς το 2020.

lista.jpg
Η λίστα με το top-5 των χωρών ανά κλάδο / Πηγή: ipsos.com

Σχετικά Νέα