Η Credit Suisse “επικεντρώνεται” στο FinTech και λανσάρει νέες υπηρεσίες

Η Ελβετική Credit Suisse ανακοίνωσε ότι θα επενδύσει σε μεγάλο βαθμό στο FinTech τα επόμενα τρία χρόνια και θα δώσει λιγότερη έμφαση στο δίκτυο καταστημάτων της.

Σε ανακοίνωσή της, η τράπεζα επιβεβαίωσε ότι σχεδιάζει να επενδύσει “τριψήφιο αριθμό εκατομμυρίων” στην ψηφιοποίηση, τη συμβουλευτική και το μάρκετινγκ έως τα τέλη του 2021. Παράλληλα, η τράπεζα ξεκινά μια νέα υπηρεσία, ονόματι Direct Banking, για να εξυπηρετήσει περίπου ένα εκατ. ιδιώτες και 60 χιλ. εμπορικούς πελάτες που χρησιμοποιούν κυρίως βασικά τραπεζικά προϊόντα και υπηρεσίες.

Με στόχο την ουσιαστική αύξηση του μεριδίου αγοράς που κατέχει σε πελάτες υψηλής τεχνολογίας, η Credit Suisse σχεδιάζει να συνδυάσει ψηφιακές λύσεις με προσωπική συμβουλευτική. Η τράπεζα θα διευρύνει επίσης τις επιλογές επικοινωνίας των πελατών, αυξάνοντας τη διαθεσιμότητα των τηλεφωνικών συμβουλευτικών υπηρεσιών και εισάγοντας περισσότερους τρόπους ψηφιακής αλληλεπίδρασης.

Παρόλο που η τράπεζα δήλωσε ότι θα ενισχύσει την παροχή προσωπικών συμβουλών και στο περιφερειακό δίκτυο καταστημάτων της, ο Thomas Gottstein, Διευθύνων Σύμβουλος της Swiss Universal Bank και της Credit Suisse, τόνισε ότι τα φυσικά καταστήματα δεν θα θεωρούνται πλέον τόσο σημαντικά.

“Ο νέος επιχειρηματικός τομέας [στον οποίο επενδύουμε] είναι η απάντησή μας στις σημαντικές αλλαγές στο περιβάλλον της αγοράς τα τελευταία χρόνια”, είπε χαρακτηριστικά και συμπλήρωσε: “Η διατήρηση του status quo δεν ήταν επιλογή για εμάς επειδή πιστεύουμε ότι η επίτευξη μακροπρόθεσμης επιτυχίας δεν θα εξαρτηθεί από το να έχουμε το μεγαλύτερο δίκτυο υποκαταστημάτων στο μέλλον. Αντ ‘αυτού, το να έχουμε την καλύτερη ψηφιακή προσφορά – σε συνδυασμό με την πρόσβαση σε συμβουλές από οποιαδήποτε τοποθεσία και την καλύτερη ποιότητα υπηρεσιών – θα αποτελέσει καθοριστικό παράγοντα.”

Περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με τις νέες δραστηριότητες της τράπεζας θα κυκλοφορήσουν κατά το πρώτο εξάμηνο του 2020.

Πηγή: Startupper

Σχετικά Νέα